حسین حبیب‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش گفت: شهرستان دارالمؤمنین خوی با وجود ظرفیت‌های بی‌نظیرش در حوزه‌های مختلف، یکی از قطب‌های جذب کمک‌های مردمی در حوزه سلامت و بهداشت درمان بشمار می‌رود که این هم از ظرفیت‌های بهداشتی و درمانی‌اش می‌باشد.

وی تشکیل مجمع خیران سلامت خوی را یکی از زیرساخت‌های اساسی و گنجینه معنوی و درمانی دانست و اظهار داشت: امروز خدا را شاکریم که در این شهرستان مجمعی بنام خیران سلامت داریم که با تلاش‌های ستودنی‌شان توانسته‌اند انسان‌هایی را دور هم جمع کنند که با اقدامات و کمک‌هایشان یکی از قطب‌های درمانی ارزشمندی در آذربایجان غربی باشیم.

حبیب‌زاده افزود: در دو سال گذشته خیران این شهرستان بیش از ۳۰ میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کرده‌اند و در حال حاضر سرمایه‌ لازم برای ساخت سه باب خانه بهداشت را فراهم کرده‌اند که تمامی هزینه‌های آن اعم از خرید زمین احداث و تأمین تجهیزات بر عهده این عزیزان خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خوی همکاری ۲۴۳  خیر سلامت با دانشگاه علوم پزشکی خوی را یک ظرفیت ارزشمند برشمرد و اظهار داشت: این عزیزان با کمک‌های نقدی و غیر نقدی‌شان توانسته اند در ارتقای خدمات بهداشتی و درمانی نقش بسزایی را ایفا ‌کنند.

انتهای خبر/