محمد بهجتی رئیس کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح خبر ایمن‌سازی کمربندی شهید سلیمانی و حجازی فر گفت: نصب ۲ کیلومتر حفاظ ایمنی در کمربندی شهید سلیمانی و شهید حجازی فر با اعتبار نزدیک به ۲۰ میلیارد ریال در راستای کاهش تصادفات و افزایش ضریب ایمنی در دست اجرا است.

وی افزود: نصب گاردریل در کمربندی شهید سلیمانی، باعث کاهش شدت تصادفات، کنترل تردد، افزایش ضریب ایمنی در کمربندی را در پی خواهد داشت.

بهجتی ادامه داد: باتوجه‌به افزایش تردد خودرو در این کمربندی، اجرای عملیات نصب گاردریل حفاظتی در مسیر چهاربانده، بیش‌ازپیش احساس می‌شد که این امر مهم در دستور کار مجموعه مدیریت شهری جهت تأمین امنیت کاربران جاده‌ای قرار گرفت و با تلاش شبانه‌روزی همکاران در حال اجرا است .

وی بهره‌برداری ترافیکی و ایمن‌سازی کمربندی شهید سلیمانی را از اولویت‌های کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر خوی عنوان کرد و اظهار داشت: ایمن‌سازی و افزایش ضریب ایمنی کمربندی‌های شهر با نوکوبی گاردریل‌ها، نصب نیوجرسی و ایمن‌سازی و آشکارسازی دوربرگردان‌ها باهدف کاهش تصادفات و تلفات سوانح رانندگی از جمله اقدامات مجموعه مدیریت شهری در بحث ترافیک و حمله و نقل در سال جاری بوده است.

رئیس کمیسیون ترافیک و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر خوی گفت: مجموعه مدیریت شهری همچنین هم‌زمان با اتمام نصب گاردریل‌ها و علائم راهنمایی‌ورانندگی، به‌زودی روشنایی این مسیر را نیز اجرایی خواهد کرد تا در سریع‌ترین زمان ممکن به زیر بار ترافیکی وارد شود .

بهجتی در پایان افزود: باتوجه‌به اهمیت کمربندی شهید سلیمانی به‌عنوان رینک تنفس ترافیکی شهر، با آغاز به کار دوره ششم شورای اسلامی شهر خوی و سیاست‌گذاری‌های کمیسیون ترافیک شورای اسلامی، اتمام پروژه کمربندی شهید سلیمانی در دستور کار قرار گرفت که با عزم جدی مجموعه مدیریت شهری، مسیرگشایی و تملک، جدول‌گذاری، آماده‌سازی و آسفالت‌ریزی، نصب گاردریل و ده‌ها عملیات دیگر به‌صورت شبانه‌روزی در حال انجام و تا پایان فصل کاری سال جاری به بهره‌برداری کامل خواهد رسید.

انتهای خبر/