آتش پاد دوم سجاد حسینلو، رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش دررابطه‌با آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی در ایام ماه محرم گفت: از تاریخ ۲۸ ام تیرماه هم‌زمان با شب اول ماه محرم بر اساس برنامه‌ریزی حضور دسته‌های عزاداری در میادین اصلی شهر، این سازمان اقدام به استقرار خودرو و نیروهای عملیاتی در مسیر تردد هیئت‌ها کرده است تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان ممکن در محدوده استقرار خود به خدمت‌رسانی بپردازند.

وی افزود: به منظور خدمات‌دهی بهتر در مراسم‌های عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) علاوه بر آماده‌باش ایستگاه‌های عملیاتی، خودروهای پیشرو سازمان نیز در مسیر حرکت دسته‌های عزاداری مستقر می‌شوند.

سجاد حسینلو اظهار داشت: در همین راستا کارشناسان واحد پیشگیری این سازمان از مساجد و حسینیه‌ها بازدید و توصیه‌های ایمنی را ارائه نمودند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی خوی در پایان از شهروندان و مسئولین هیئت‌ها خواست ضمن رعایت نکات ایمنی و همکاری با نیروهای امدادی، در صورت بروز حادثه و همچنین نیاز به مشاوره مسائل ایمنی در این ایام با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی و در ساعات اداری با واحد پیشگیری این سازمان با شماره ۳۶۳۳۱۱۱۱ تماس بگیرند.

انتهای خبر/