به گزارش خبرنگار آذرباخیش محمد صادق نژاد در جلسه کمیسیون عمران با اشاره به روند اجرای پروژه کمربندی شهید سلیمانی عنوان کرد : فاز اول این پروژه به امتداد ۳ کیلومتر به بهره برداری رسیده و فاز دوم ، سوم و چهارم کمربندی شهید سلیمانی با پیشرفت چشم گیری مواجه است که امید داریم با تلاش مجموعه مدیریت شهری تا پایان فصل کاری سال جاری به اتمام برسد .

وی از ادامه نهضت آسفالت در مساکن مهر گفت و افزود : با سیاست گزاری و حمایت های شورای اسلامی شهر بخصوص کمیسیون عمران و شهرسازی شورا ، ادامه پیاده روسازی و آسفالت معابر در این منطقه تا پایان فصل کاری به اتمام خواهد رسید .

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر تصریح کرد : با همت و اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری و معاونت امور زیربنایی شهرداری خوی وپیگیری های بجدوسیاستگزاری کمسیون عمران ، در یکسال گذشته ۱۵۰ کوچه که خودیاری خود را پرداخت نموده بودند آسفالت شده و نیز در سال جاری از ۷۷ کوچه مانده ، تعداد ۴۰ کوچه نیز عملیات آسفالت ریزی آنها به اتمام رسیده است .

صادق نژادبا اشاره به اجرای فازهای بعدی پیاده راه سازی هسته مرکزی شهر گفت : مقررگردید ادامه فازدوم پروژه پیاده راه سازی هسته مرکزی درراستای انسان محوری تاپایان فصل کاری سال جاری انجام پذیرد .

وی ادامه داد : با پیگیری های کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر ، امروز شاهد اتمام ساخت پارک بعثت و عدالت هستیم ؛ همچنین پارک منطقه پنج تن آل عبا نیز در حال احداث می باشد که در مجموع هر سه پارک تا پایان فصل کاری سال جاری با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال به بهره برداری کامل خواهد رسید ؛ لازم به توضیح است که در سال جاری با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال ، پیاده روسازی مناطق ۱ و ۲ شهری در دست اجرا است .

محمد صادق نژاد همچنین از اجرای سایر عملیات های عمرانی در سطح شهر خبر داد و گفت : استمرار احیا باغ دلگشا ، فاز اول تفرجگاه فنایی ، کمربندی جنب ورزشگاه پنج هزار نفری اکنون در دست اجرا می باشد و ساماندهی ضلع شمالی کوی ولیعصر نیز بزودی آغاز و در سریعترین زمان ممکن به پایان خواهد رسید .

وی افزود : در این جلسه مقررگردید اجرای آسفالت در مسیرگشایی انجام شده ازجمله در کوچه ها و معابر ،۱۶متری امین دیوان ،حاتم خان و غیره تا پایان فصل کاری انجام گیرد .

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی با اشاره به پروژه زیرگذر ولیعصر تصریح کرد : خوشبختانه آزمایشات و گمانه زنی های لازم در میدان ولیعصر انجام شده که منتظر مطالعات نهایی مشاور پروژه و تاییدیه دستگاه های ذی صلاح هستیم تا پس از اتمام مراحل اولیه ، در سال جاری نسبت به اجرای فاز اول پروژه زیرگذر ولیعصر اقدام نماییم .

صادق نژاد همچنین خاطرنشان کرد : باسیاست گزاری هاو پیگیری های انجام شده انشاالله درهفته های آتی شاهد اجرای اصلاح هندسی میدان ولیعصر خواهیم شد .

انتهای خبر/