سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفت گو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان خوی مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات و بررسی‌های به‌عمل‌آمده در نهایت مأموران موفق شدند ۵ سارق و مال‌خر حرفه‌ای و سابقه‌دار را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در چند عملیات منسجم آنها را دستگیر و به مقر پلیس دلالت دادند.

وی اظهارداشت: در بازجویی‌های فنی و تخصصی پلیسی، متهمان به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان معترف شدند.

پاکدل خاطرنشان کرد: دراین‌رابطه ۱۳ دستگاه موتورسیکلت از مخفیگاه متهمان کشف و ۵ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در خصوص  روش‌های پیشگیری از سرقت موتورسیکلت نیز گفت: بیشتر صاحبان موتورسیکلت، همیشه نگران امنیت وسیله نقلیه خود هستند چرا که موتورسیکلت‌ها همیشه در معرض سرقت قرار دارند و در مقایسه با اتومبیل‌ها از امنیت کمتری برخوردار هستند.

وی گفت: استفاده از دزدگیر، قفل دیسک، قفل و زنجیر موتور، قفل فرمان موتور، ردیاب و پارک‌کردن موتورسیکلت در مکان‌های امن و مناسب می‌تواند از سرقت موتورسیکلت جلوگیری کرد.

انتهای خبر/