سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح این خبر گفت: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل با سلاح گرم در مقابل دادگستری شهرستان خوی، رسیدگی به موضوع به‌صورت ویژه در دستور مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور کارآگاهان و بررسی صحنه قتل، مشخص شد که متأسفانه قاتل در این پرونده؛ خواهرزاده خود را با استفاده از یک قبضه سلاح گرم به قتل رسانیده است.

فرمانده انتظامی شهرستان خوی تصریح کرد: بحث و اختلاف‌نظر میان اعضا در تمامی خانواده‌ها پیش می‌آید، اما باتوجه‌به پیامدهای منفی که طولانی‌شدن این دعواها به همراه دارد بهتر است همه ما راهکارهایی را برای رفع دعواهای خانوادگی خود پیدا کنیم؛ تا بتوان از بروز مشکلات جدی‌تر پیشگیری کرد. بی‌توجهی به دعواهای خانوادگی و اختلافاتی که میان اعضا شکل می‌گیرد، بیش از هر چیز احتمال بروز آسیب‌های روحی نظیر افسردگی یا اضطراب را افزایش خواهد داد.

پاکدل با بیان اینکه قاتل در همان لحظات اولیه و در صحنه جرم دستگیر شده است تأکید کرد: مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند و پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، بااطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای خبر/