محمد رستم‌زاده فرمانده هنگ مرزی خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذرباخیش ضمن اعلام این خبر در تشریح جزئیات دستگیری اظهار داشت: متهم شهریورماه سال جاری برای انجام اقدامات درمانی دندانپزشکی از زندان اوین به محل درمان اعزام شده بود که در مسیر با استفاده از غفلت مأموران اقدام به فرار می‌کند.

رستم‌زاده در اعلام هویت این متهم گفت: علیرضا شهمیری یکی از متهمان عمده اخلال در نظام اقتصادی کشور از طریق قاچاق عمده ارز است که سال ۱۳۹۲ به اتهام اخلال عمده و کلان در نظام اقتصادی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام‌زمان (عج) قرار گرفت که شناسایی و دستگیر شده بود.

وی افزود: متهم درحالی‌که تغییر چهره داده بود، قصد داشت به‌صورت غیرقانونی از مرز رازی خوی خارج شود که در حین فرار با صدور دستورات قضایی ویژه از سوی دادستانی شهرستان خوی و اقدامات سربازان گمنام امام‌زمان (عج) دستگیر شد

فرمانده هنگ مرزی خوی وضعیت متهم را توضیح داد و گفت: در حال حاضر این متهم به زندان خوی منتقل شده است و به‌زودی به تهران منتقل خواهد شد.

محمد رستم‌زاده تأکید کرد: امنیت کشورمان در سرخط مأموریت‌های پلیس قرار دارد و هر لحظه با تمامی هوشیاری و توان خود از مرزهای سرزمینمان محافظت خواهیم کرد؛ بنابراین به اخلالگران داخلی و خارجی امنیت کشور هشدار می‌دهیم هیچ‌گاه نخواهند توانست از سد امنیتی پلیس خارج و به کشور صدمه بزنند.

وی تصریح کرد: مرزبانی خوی از همه لحاظ با آمادگی لازم به طور شبانه‌روزی حضور خود را در نوار مرزی نشان داده تا اخلالگران امنیت کشور در مرزهای این شهرستان به سد امنیتی برخورد کنند و ملت عزیزمان نیز در آسودگی خاطر و آرامش باشند.

این مقام انتظامی افزود: لازم می‌دانیم از آحاد مردم و بخصوص مردم شریف و مؤمن شهرستان خوی و کلیه نهادها و سازمان‌های دولتی که ما را در انجام مأموریت‌ها همراهی می‌نمایند تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. چراکه امنیت پایدار در این منطقه جغرافیایی مرهون تلاش و همراهی همهٔ بخش‌هایی است که صادقانه در کنار ما هستند.

انتهای خبر/