ذبیح‌الله کاظمی فرماندار خوی در گفت‌وگو با خبرنگار آذر با خیش با اعلام این خبر تشریح کرد: با تلاش نیرو‌های فراجا و نظامی و امنیتی شهرستان خوی از ابتدای امسال ۵۳۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده که نسبت به پارسال ۳ برابر افزایش داشته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های فراجا و سایر نهاد‌های امنیتی و نظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: در این مدت ۳ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در خوی متلاشی و ۱۴ نفر قاچاقچی حرفه‌ای نیز دستگیر شدند.

ذبیح‌الله کاظمی افزود: این افزایش کشفیات در راستای هدفمندکردن طرح‌های عملیاتی مبارزه با قاچاق مواد مخدر و سوداگران مرگ حاصل شده که دراین‌ارتباط نقش گزارش‌های مردمی در روند این کشفیات بسیار پررنگ بوده است.

فرماندار خوی در ادامه بر ضرورت مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌ها و اولیاومربیان مدارس در جهت افزایش آگاهی‌های اجتماعی و آسیب‌شناسی در زمینه اعتیاد و مواد مخدر تأکید کرد و گفت: از همکاری و همراهی شهروندان در زمینه شناسایی افراد متخلف که به امنیت اجتماعی و اقتصاد جامعه ضربه می‌زنند، قدردانی کرد و از شهروندان خواست تا گزارش‌های خود را در موارد مشکوک از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/