به گزارش خبرنگار آذرباخیش هم‌زمان با حضور مدیرکل نوسازی مدارس مدیر و عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان در خوی دو مدرسه خیر ساز تحت عناوین جوانه‌های امید و شهید عادل عظیم خانی در روستای بدلان از توابع بخش صفائیه خوی به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است این دو مدرسه که به ترتیب دارای ۶ و ۳ کلاس درس هستند از سوی خیرین نیک‌اندیش حاج‌محمد اکبرزاده و خانواده شهید عادل عظیم خانی باهدف پیشبرد تعلیم‌وتربیت فرزندان این مرزوبوم احداث شده است.

لازم به ذکر است اعتبار هزینه شده برای آموزشگاه جوانه‌های امید بدلان با ۳۹۹ متر زیربنا و ۶ باب کلاس درس ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و همچنین آموزشگاه شهید عادل عظیم خانی با ۱۳۹ متر زیربنا و ۳ باب کلاس درس ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی در این آئین گفت: خیرّین نیک‌اندیش خویی پابه‌پای دولت در توسعه فضاهای آموزشی همت گمارده و نیاز اساسی آموزش‌وپرورش شهرستان را در ساخت و تجهیز مدارس برآورده کرده‌اند.

وی افزود: خیرین مدرسه‌ساز سنگرسازان عرصه تعلیم‌وتربیت بوده که با ایجاد بسترهای لازم و امکانات موجبات رشد و شکوفایی فرزندان ایران‌زمین را فراهم می‌آورند.

مرتضی محمدپور در ادامه اظهار داشت: خیرین در حقیقت معلمین ایثار و اخلاص و سخاوت هستند که بزرگ‌ترین دستاورد آنان، بعد از مدرسه‌سازی، ترویج فرهنگ ایثار و نوع‌دوستی در جامعه است.

انتهای خبر/