حسن نصرالله پور شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش با تشریح این خبر گفت: یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر، اتمام پروژه فاخر کمربندی شهید سلیمانی است.

وی در ادامه عنوان کرد: خوشبختانه با تلاش شبانه‌روزی همکاران، امروز شاهد مصالحه آخرین قطعه از مسیر اجرای پروژه این کمربندی هستیم تا اقدامات بعدی آن انجام پذیرد.

شهردار خوی با اشاره به روند اجرای این پروژه اظهار کرد: گام‌های اول و چهارم پروژه کمربندی شهید سلیمانی به اتمام رسیده و در حال حاضر نیز در گام سوم آسفالت‌ریزی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: با مصالحه آخرین قطعه باقیمانده، آماده‌سازی و زیرسازی این قطعه نیز آغاز شده و در سریع‌ترین زمان ممکن برای آسفالت‌ریزی آماده خواهد شد.

نصرالله پور خاطرنشان کرد: باهمت مضاعف انشا الله تا پایان فصل کاری سال جاری، این پروژه عظیم که آرزوی چندین ساله مردم عزیز خوی بود، به بهره‌برداری خواهد رسید و شاهد کاهش چشمگیری از بار ترافیک شهر خواهیم بود.

شهردار خوی تصریح کرد: اجرای کمربند سبز در اطراف شهرها نقش بسیار زیادی در زیبایی و کاهش میزان آلودگی هوا دارد. ایجاد کمربند سبز علاوه بر تلطیف هوا، از ورود گردوغبار و آلودگی به شهر جلوگیری می‌کند.

انتهای خبر/