به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» دانش‌آموزان خویی با دردست‌داشتن دست‌نوشته‌هایی با مضامین سخنان رهبر انقلاب در حمایت از مردم فلسطین با سردادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، هیهات من الذله و… انزجار خود را به جنایت صهیونیست‌ها نشان دادند.

مرتضی محمدپور مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» اظهار داشت: حملات وحشیانه به بیمارستان، خانه‌های مسکونی و زنان و کودکان هنر نیست و قتل‌عام زنان و کودکان نشانه اوج حقارت، وحشی‌گری و خلق‌وخوی حیوانی رژیم صهیونیستی و حامیانش است.

وی افزود: رژیم صهیونیستی قوانین جنگی را در حمله به غزه نقض کرده و تمامی حقوق بین‌الملل و حقوق بشر را زیر پا گذاشته است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی با شاره به تفاوت جنس شهدای مظلوم فلسطین با شهدای سایر جنگ‌ها افزود: چنانچه زمانی که از شهیدان یاد می‌شود در خاطره‌ها شهدای که در میدان جنگ به مقام شهادت نائل آمدند، تداعی می‌شود در حالی عمده شهدای حملات دشمن صهیونیستی را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند و این نشان از خباثت و ضعف دشمن است.

محمدپور خاطرنشان کرد: این رژیم نمی‌تواند با دروغگویی و مظلوم‌نمایی، چهره دیوسیرت خود را، در حمله به غزه و قتل‌عام مردم فلسطین، پنهان کند و با یاوه‌گویی، شجاعت جوانان فلسطینی و طراحی هوشمندانه آنان را، برعهده گروه‌های دیگر بگذارد.

وی تصریح کرد: ما در کنار غزه قهرمان و زنان و مردان فلسطین و رزمندگان مقاومت هستیم و هرگز آنان را فراموش نخواهیم کرد.

انتهای خبر/