به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آذرباخیش، طلاب و روحانیون شهرستان خوی با اجتماع در مدرسه امام خمینی (ره) با شعارهای مختلف ضمن حمایت از خروش ملت فلسطین و مقاومت اسلامی، جنایات رژیم اشغالگر قدس در سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.

حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه خوی در حاشیه این تجمع در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش گفت: عملیات طوفان الاقصی نشان داد که خانه اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست‌تر است .

وی با اشاره به وضعیت اسفناک شهر غزه و جنایات رژیم اشغالگر قدس در این شهر مظلوم تصریح کرد: این جنایات با حمایت آمریکای جنایت‌کار صورت می‌گیرد و قطعاً با ایثار و تداوم مقاومت به شکست خواهد انجامید و آمریکا بار دیگر سیلی محکمی از ملت مظلوم فلسطین خواهد خورد.

امام‌جمعه خوی تأکید کرد: امروز شاهد تحقق پیام‌های رهبری در مورد اسرائیل غاصب هستیم که فرمود دوران زوال رژیم سفاک صهیونیستی فرارسیده است.

وی افزود: اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی، پاسخ به جنایات سال‌های متمادی اشغالگران و افزایش آن در ماه‌های اخیر بود و مقصر قضیه اخیر نیز دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب است که از هیچ اقدام حیوانی و وحشیانه‌ای در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرد.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از هیچ دولت ظالمی به‌اندازه دولت جعلی رژیم صهیونیستی حمایت نکردند، کشتار زن و مرد و کودک و کهن‌سال فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین، از جمله جنایات روزمره رژیم صهیونیستی است.

انتهای خبر/