به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» مرتضی محمدپور مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی در این آئین ضمن اعلام این خبر با بیان اینکه ارتقای سطح کمی و کیفی آموزش‌وپرورش از اهداف اصلی  حوزه تعلیم‌وتربیت است تصریح کرد: شهرستان خوی جزء شهرستان‌های نمونه و موفق در زمینه امور آموزشی و پرورشی است.

وی افزود: تمام تلاش آموزش‌وپرورش شهرستان خوی فراهم‌کردن زمینه برابر تحصیلی  برای همه محصلین علم و دانش است و در این راستا با کمک خیرین نیک‌اندیش به دنبال تهیه و آماده‌سازی مدارس و کلاس‌های درس باکیفیت برای تمام دانش‌آموزان هستیم

محمدپور گفت: با همکاری و هماهنگی خیرین و اداره کل نوسازی مدارس اقدامات مؤثر و قابل‌قبولی را در حوزه آموزش‌وپرورش شهرستان خوی شاهد هستیم.

این مقام مسئول مختصات ملکی این مدرسه را تشریح و اضافه کرد: این مدرسه در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای یک هزار و ۱۱۷ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان ساخته شده است.

وی افزود: این مدرسه آموزشی خیر ساز ۱۲ کلاسه همه امکانات لازم یک مدرسه را برای تعلیم‌وتربیت با فضاسازی مفرح در جهت ارتقای روحیه دانش‌آموزان دارا است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان خوی گفت: مدرسه خیر ساز شادروان محمود احمدپور ویژه مقطع ابتدایی است و ۵۰۰ دانش‌آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل خواهند شد.

انتهای خبر/