کریم علی‌نژاد فرماندار شهرستان خوی در حاشیه جلسه شورای اداری بخش قطور در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با اشاره به عنایت و تأکید مقام عالی استان مبنی بر فعالیت پایانه رازی به‌صورت ترانزیتی گفت: در چند روز گذشته ۲ هیئت کارشناسی به سرپرستی معاونین استاندار و جمعی از مدیران استانی در خصوص تعریض محور خوی – قطور – رازی و مسائل پایانه از نزدیک بررسی و تصمیم‌گیری شد.

وی گفت: پایانه مرز رازی گلوگاه مهم اقتصادی و تجاری کشور و منطقه است و از جمله امن‌ترین مرزهای منطقه و کشور، یکی از مرزهای پنج‌گانه آذربایجان غربی و یکی از سه مرز ایران با ترکیه است.

فرماندار خوی خاطرنشان کرد: مرز رازی خوی با داشتن راه ریلی و زمینی می‌تواند نقش بسزایی در ترانزیت و صادرات به کشور ترکیه و اروپا ایفا کند بنابراین فرمانداری خوی با همکاری مسئولین ذی‌ربط پیگیر فعالیت ترانزیتی پایانه هست و به‌زودی بعد از مراحل اجرایی، فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

این مقام مسئول  با بیان اینکه شخصاً  پیگیر مسائل و مشکلات شهر و بخش قطور هستم گفت: با تلاش همه مردم و مسئولان مربوطه و بخشدار قطور می‌توانیم گره از مشکلات مردم درابعاد مختلف بازکرده و شاهد رشد و توسعه همه‌جانبه قطور باشیم.

انتهای خبر/