سجاد چهره آراء رئیس کمیسیون خدمات شهری خوی در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش» با اعلام این خبر اظهار داشت: طی آخرین جلسه‌ای که در صحن شورای شهر خوی با محوریت ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل برگزار شده است، صنوف مذکور تا پایان آذرماه سال جاری فرصت دارند تا نسبت به کسب مجوز فعالیت از نهاد مربوطه اقدام نمایند.

وی افزود: صنوف مذکور اگر به ضوابط مشخص شده قانون‌گذار تمکین ننموده و طی بازه زمانی مشخص شده اقدام به کسب مجوز فعالیت نکنند قطعاً با همکاری اماکن، صنعت، معدن و تجارت اعمال قانون و پلمپ خواهند شد.

رئیس کمیسیون خدمات شهری خوی اظهار داشت: شهرداری خوی نیز در این راستا برای سهولت در دریافت مجوز پروانه ساختمانی در محل نمایشگاه‌های خودرو واقع در جنب دانشگاه آزاد، بسته‌های تشویقی نیز پیش‌بینی نموده است که اصناف مذکور بتوانند با ۵۰ درصد تخفیف نسبت به اخذ پروانه ساختمانی اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: شهرداری خوی نیز باتوجه‌به مصوبات کمیسیون خدمات شهری، در صورت عدم مراجعه صنوف مذکور طی زمان مشخص شده برای اخذ پروانه ساختمانی، ضمن حذف بسته‌های تشویقی، اقدام به اخذ ۲۰ درصد عوارض روز نیز خواهد کرد.

چهره آراء خاطرنشان کرد: باتوجه‌به مطالبه دیرین مردم شهر خوی نسبت به ساماندهی نمایشگاه‌های اتومبیل که سالیان متوالی است در محدوده شهر بدون رعایت ضوابط کاری فعالیت می‌نمایند که منجر به ایجاد مشکلات فراوانی ازجمله سد معبر، ترافیک و… شده‌اند، به‌زودی شاهد ساماندهی و کاهش مشکلات یاد شده خواهیم بود.

انتهای خبر/