به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» حجت‌الاسلام حجت قاسم‌خانی امام‌جمعه شهرستان خوی در تجمع بانوان خویی با عنوان “هم نوا با غزه” در مسجد شهید بهشتی با بیان اینکه دشمن با مدیریت افکار توانسته برخی‌ها رو در کشور با خود همراه کند خاطرنشان کرد: نظام سلطه به کمک رسانه‌ها، فضای مجازی و از طریق گوشی‌های موبایل در دنیا توانسته اندیشه، تفکر و سیاست خود را دیکته کند و در کشورمان نیز تا حدودی موفق شده عده‌ای مثل زیباکلام‌ها را با خود همراه کند و شاهدیم که برخی در پازل دشمن دانسته یا ندانسته نقش ایفا می‌کنند.

وی ادامه داد: نظام سلطه به‌وسیله قدرت رسانه توانسته با درج یک خبر جعلی و نبود سواد رسانه‌ای در مردم از عربستان یک مدینه فاضله و از ایران یک خرابه بسازد و باید گفت توانسته در این مسیر افکاری را نیز در داخل برای اجرای دیکته هایش با خود همراه کرده است.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی با اشاره به اینکه  دشمن اخیراً در سالگرد اغتشاشات می‌خواست با دروغی دیگر مجددا فضای کشور را ملتهب کند تصریح کرد: دشمن دقیقاً با همین شیوه جعل خبر و تعویض جایگاه ظالم ومظلوم، بدون توجه به ۷۵ سال اشغال سرزمین‌ فلسطین توسط اسرائیل و انجام هر گونه جنایتی علیه این ملت توسط صهیونیسم، عملیات طوفان الاقصی حماس را عامل حمله وحشیانه خود به غزه عنوان می‌کند.

امام‌جمعه خوی با تأکید بر اینکه آمریکا و اسرائیل به اوج ذلت خود رسیده و تضعیف شده‌اند افزود: ۴۵ درصد اسرائیلی‌ها اکنون حاضر به ماندن در سرزمین‌های اشغالی نیستند و از پیوستن به ارتش اسرائیل ممانعت می‌کنند؛ بنابراین ما از آمریکای تضعیف شده و سگ نگهبانش در منطقه هیچ‌گونه ترسی نداریم.

وی ترس از آمریکایی اندیشیدن را ترس اصلی انقلاب اسلامی عنوان و تشریح کرد: در پی تضعیف آمریکا و افرایش اقتدار کشورمان بدون تردید دیگر آنها جرئت فکر تجاوز به ایران را ندارند؛ اما با مدیریت افکار توسط رسانه‌ها گاهی فضای کشور را ملتهب می‌کنند و اکنون نیز در دنیا بعد از آغاز عملیات طوفان الاقصی در فلسطین اسرائیل را تطهیر و فلسطین را محکوم می‌کنند و اما درد اصلی ما در کشور این است که عده‌ای در داخل همانند دشمن بیندیشند و جوری عمل کنند که آنها می‌خواهند.

حجت‌الاسلام قاسم‌خانی ادامه داد: آنان که در کشور شعار نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران شعار می‌دهند دروغگو هستند چرا که اگر کشور نیازی به حضور در جبهه داشته باشد همین‌ها در اولین فرصت کشور را ترک می‌کنند همان گونه که در دفاع مقدس چنین عملی را شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر موفق به اجرای طرح خود نشده پس قطعاً در انتخابات پیش رو تمرکز خواهد کرد تصریح کرد: ترس دشمن از جایگاه ایران و اقتدارش است و حضور پرشور در انتخابات و مشارکت زیاد مردم اقتدار نظام را تقویت می‌کند و انتخابات قوی قطعاً تحریم و تحریف را از بین می‌برد و دشمن را در موضع ضعف قرار می‌دهد و سبب می‌شود مقابل ما کوتاه بیاید؛ بنابراین باید با جهاد تبیین و روشنگری مردم را دعوت به انتخابات پرشور کنیم.

وی در پایان گفت: حمایت از غزه و فلسطین چه مالی چه تجمع و محکومیت وظیفه هر انسانی به هر طریقی هست خصوصاً در فضای مجازی باید صدای این ملت مظلوم را به سمع و نظر همگان برسانیم و دنیا را با خود همراه کنیم.

انتهای خبر/