حسن نصرالله پور شهردار خوی در حاشیه افتتاح نمایشگاه “ایران پایدار، پدافند غیرعامل شهری” در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبر «آذرباخیش» پدافند غیرعامل را یک ضرورت مهم برای عموم جامعه دانست و افزود: پدافند غیرعامل و یا آمادگی در مقابل حوادث و بلایا از موضوعات بسیار مهم برای هر ملتی هست و با پدافند غیرعامل است که می‌توان آسیب‌های به وجود آمده از برخی حملات نظامی و بلایای طبیعی را کاهش داد و مسئولین باید زمینه‌های لازم را چه تجهیزاتی و چه آموزشی برای مردم فراهم کنند.

وی با تأکید بر افزایش آگاهی افراد در مقابله با حوادث افزود: ضروری است تمامی افراد در مقابل حوادث آگاهی‌های لازم را داشته باشند و این فرهنگ باید نهادینه شود.

شهردار خوی تصریح کرد: در این راستا این نمایشگاه باهدف آشنایی شهروندان خویی با موضوع مهم و حیاتی پدافند غیرعامل و انواع حملات و خرابکاری‌ها در محیط شهری و راه‌های پیشگیری و مقابله با این رفتارها برپاشده است.

نصرالله پور گفت: نمایشگاه “ایران پایدار” با موضوع پدافند غیرعامل شهری توسط کمیته پدافند غیرعامل شهرداری خوی در محل پناهگاه عمارت قدیم شهرداری خوی برپاشده و تا آخر آبان‌ماه در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور معاون فرماندار ویژه شهرستان خوی، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خوی و نمایندگان سپاه پاسداران و سازمان هلال‌احمر شهرستان خوی از امروز آغاز به کارکرد.

انتهای خبر/