مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی در حاشیه آئین اهدا جهیزیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» در تشریح این خبر افزود: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته بسیج و در راستای حمایت از ازدواج آسان ۳۱ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد توسط بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و کمیته امداد شهرستان خوی اهدا شد.

وی اظهار داشت: کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت و ترویج ازدواج آسان یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت‌زدایی در راستای ارائه خدمت به جامعه هدف است.

فرمانده سپاه خوی تصریح کرد: بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی باروحیه بسیجی و ایثارگری برای خدمت به مردم و نیازمندان همواره در صحنه حضور دارند و تلاش‌های گسترده‌ای را در راستای محرومیت‌زدایی و کمک به اقشار مختلف جامعه انجام می‌دهند.

آقائی ارزش ریالی جهیزیه‌های اهدایی را بیان و گفت:  این جهیزیه‌ها شامل ۵ کالای اساسی از جمله یخچال، گاز، تلویزیون، لباسشویی و جاروبرقی است که ارزش ریالی یک سری جهیزیه ۳۰۰ میلیون ریال (معادل سی میلیون تومان) که جمعاً  ۹ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال معادل (نهصد و سی میلیون تومان) است.

وی در پایان افزود: بسیج سازندگی پای‌کار ازدواج جوانان آمده تا علاوه بر ترویج ازدواج آسان بتواند مشکلات زوجین نیازمند را در حد توان مرتفع کند.

انتهای خبر/