به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» مراسم گرامیداشت هفته بسیج با عنوان تجلیل از ایثارگران شهرداری خوی و بسیجیان نمونه ادارات این شهرستان در محل سالن اجتماعات شهرداری خوی برگزار شد.

مصطفی آقائی فرمانده سپاه شهرستان خوی در ابتدای مراسم ضمن تبریک هفته بسیج و قدردانی از زحمات بسیجیان در ادارات گفت: انقلاب اسلامی اکنون صاحب مکتب اسلامی برگرفته از اعتقاد به خداوند و ائمه اطهار است.

فرمانده سپاه خوی عناصر اصلی تشکیل یک کشور منسجم اسلامی را برشمرد و افزود: داشتن ملت بزرگ، رهبر حکیم و توانا از مولفه‌های اصلی برای تشکیل کشور اسلامی است که الحمدلله این عناصر در کشور ایران وجود داشته و روزبه‌روز شاهد پیشرفت کشور هستیم.

وی همچنین اظهار داشت: اصلی‌ترین ویژگی و شاخصه بسیج مکتبی بودن آن است؛ همان مکتبی که امام حسین و خداشناسی و خداباوری در آن دیده شود.

آقائی با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو تفکر بسیجی است تصریح کرد: بسیج همیشه گوش‌به‌فرمان و پشتیبان ولایت‌فقیه بوده و در کنار آن، اخلاص و توقف‌ناپذیری بسیج در تمامی عرصه‌ها، مرز عنصر ما می‌توانیم را شکسته و پیاده کرده است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه بسیج همیشه در کنار مردم بوده و مایه افتخار نظام است ادامه داد: بسیج در لحظات حساس همچون ۸ سال دفاع مقدس بااقتدار از ایران اسلامی دفاع کرد و امروز نیز می‌بینیم که در عرصه‌های مختلف دیگری همچون عرصه‌های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی کشور در حال تلاش است.

در بخش دیگری از این مراسم حسن نصرالله پور شهردار خوی در این مراسم ضمن تبریک هفته بسیج گفت: امروز اعتقاد داریم که روحیه انقلابی‌گری و معنوی بسیج؛ توسعه و گسترش‌یافته و همانند دوران هشت سال دفاع مقدس به بدنه جامعه وارد شده است به‌طوری‌که نتیجه آن را در دفاع از حریم نظام، میهن و انقلاب اسلامی و استقامت در مقابل استکبار را می‌بینیم.

وی گفت: اگر روحیه بسیجی، انقلابی و جهادی در کنار تفکر بسیجی در بین مسئولین و آحاد مردم باشد، کشور به سمت پیشرفت و آبادانی خواهد رفت

نصر اله پور افزود: بسیج در گردنه‌های سخت و بسیاری از مشکلات و بحران‌ها ازجمله سیل، زلزله، محرومیت‌زدایی، سازندگی و غیره همیشه پیشتاز بوده و به‌عنوان پشتیبان مردم و نظام حرکت کرده است.

شهردار خوی تصریح کرد: تجربه نشان داده است که الگوبرداری از سبک زندگی شهدا می‌تواند مسیر و آینده روشنی را برای توسعه و آبادانی کشور رقم بزند

در پایان این مراسم، از کارمندان و کارکنان بسیجی، ایثارگران و خانواده شهدا تجلیل شد.

انتهای خبر/