علیرضا حسین لو سرپرست حراست شهرداری خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با اعلام این خبر گفت: یکی از نگهبانان پاک‌دست شهرداری خوی در یک اقدام خداپسندانه یک فقره چک به مبلغ یک میلیارد ریال را که پیدا کرده بود به صاحبش برگرداند.

علیرضا حسین لو افزود: همکار حراست و امانت‌دار شهرداری خوی در هنگام انجام‌وظیفه، متوجه یک فقره چک بر روی زمین می‌شود که پس از هماهنگی‌های لازم با صاحب چک، به وی تحویل داده شد.

وی در ادامه اقدام همکار شهرداری را ستود و از وجود کارکنانی این‌چنین صادق و امانت‌دار در شهرداری ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: هدف از اقدام شایسته محمد لطفی نگهبان پاک‌دست شهرداری خوی، برطرف‌کردن نگرانی از این شهروند و رعایت امانت‌داری و وظیفه‌شناسی و کسب رضای خداوند بود.

محمد لطفی نگهبان شهرداری خوی نیز در این گفتگو با بیان اینکه لقمه حلال و امانت‌داری توصیه دین ماست افزود: بنده همواره به دنبال لقمه حلال بوده‌ام و معتقدم که یک مرد باید در کسب روزی، خدا را بالای سرخود دیده و بداند که روزی‌رسان خداوند متعال است نه چشم‌داشتن بر اموال دیگران که غصب مال دیگری حرام شرعی و اخلاقی است و ارتزاق از آن قطعاً ناخشنودی خدا و ازبین‌رفتن سعادت بشری را به دنبال دارد.

 

انتهای خبر/