یدالله سلطانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با بیان اینکه مجموعه اقدامات شرکت در روستای ولدیان در دو بازه کوتاه‌مدت و بلندمدت طی دوفاز عملیاتی شروع شده است گفت: فاز اول شامل احداث ایستگاه پمپاژ میانی با مخزن پلی‌اتیلن در مسیر خط انتقال در راستای تقلیل فشار خط انتقال و فاز دوم شامل اصلاح خط انتقال به طول ۸۳۰ متر در محدوده بحرانی خط انتقال با لوله‌های فشارقوی انجام شده است.

وی افزود: عملیات اجرائی برای رفع معایب  خط انتقال و قطعی آب که متأثر از ترکیدگی‌های مکرر لوله‌های خط انتقال بود به حداقل ممکن رسیده و در صورت تخصیص اعتبارات طی سال جاری اصلاح شبکه توزیع و خط انتقال به‌صورت کامل اجرا خواهد شد.

سلطانی اظهار داشت: ۲ دستگاه شیرهوا و یک دستگاه شیر تخلیه بر روی خط انتقال نصب و یک باب حوضچه شیرآلات احداث نیزشده است .

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان خوی مبلغ هزینه شده تا این مرحله را ۱۶ میلیارد ریال اعلام و اضافه کرد: از این مقدار مبلغ سه میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری و ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی هزینه شده است .

گفتنی است عملیات اجرایی در روستای ولدیان از مردادماه سال جاری آغاز شده و بعد از انجام عملیات در دوفاز مشکل تأمین آب این روستا رفع شده است.

انتهای خبر/