مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی و قرارگاه تاکتیکی اباعبدالله الحسین (ع)  در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با بیان اینکه سپاه همواره در کنار مردم است گفت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین به‌عنوان بازوی انقلاب در شادی‌ها و غم‌های ملت عزیز ایران شریک بوده و همواره در تلاش است تا باری از دوش مردم بردارد.

وی با اشاره به اینکه شب یلدا بهانه‌ای برای صله ارحام است ادامه داد: شب یلدا یادآور خاطرات گذشته تاریخی، ملی، دینی و از جمله رسوم  بسیار زیبا و پسندیده ایرانی است که در اسلام نیز بسیار به آن سفارش شده است؛ بنابراین اگر این سنت حسنه با دستگیری از نیازمندان همراه شود قطعاً چندین برابر بیشتر مورد رضایت الهی خواهد بود.

آقائی در ادامه افزود: سپاه خوی به مناسب شب یلدا ۶ هزار بسته یلدایی تحت عنوان «یلدای مهدوی» را توسط حوزه‌های مقاومت بسیج بین نیازمندان این شهرستان توزیع خواهد کرد و باید گفت که این بسته‌های معیشتی حاوی تنقلات یلدایی، میوه و… خواهد بود.

فرمانده سپاه خوی خاطرنشان کرد: ارزش ریالی هر یک از بسته‌های یلدایی ۴ میلیون ریال برآورد شده است که توزیع آن چند روزی است آغاز شده و تا شب یلدا به‌دست نیازمندان تحت پوشش و افراد کم برخوردار شهرستان خوی خواهد رسید.

انتهای خبر/