کریم علی‌نژاد فرماندار ویژه شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار «آذرباخیش» با اشاره به اینکه کار سخت و طاقت‌فرسای رانندگان و راهداران بر کسی پوشیده نیست گفت: یکی از ابعاد زندگی اجتماعی و اقتصادی مردم وابسته به رانندگان است و همه می دانیم این عزیزان در شرایط سخت و دشوار، با ایثار و فداکاری، خدمت می‌کنند و باید از این قشر زحمت کش به‌عنوان خدمتگزاران مردم تقدیر و تشکر کرد؛ چراکه حمل‌ونقل موتور محرکه اقتصاد کشور است.

وی افزود: شهرستان خوی با داشتن جمعیتی بالغ بر ۲۹۰ هزار نفر، از لحاظ جغرافیایی از موقعیت مهمی برخوردار است. حمل‌ونقل در این منطقه نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی این شهرستان دارد.

وی با اشاره به اینکه در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی و پویایی افراد در زندگی شهری و روستایی در دستان ارزشمند فعالان عرصه حمل‌ونقل عمومی می‌تپد بیان کرد: قطعاً تمامی خدمتگزاران این عرصه به‌خوبی آگاه هستند که مسیر توسعه و پیشرفت، همواره با فراز و فرودهایی همراه است و امروزه حمل‌ونقل نقش مهمی در بخش‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و… دارد و جزءلاینفکی از زندگی روزمره به شمار می‌رود.

فرماندار خوی از تعداد ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری گفت و اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۳۲۲ تاکسی  و ۳۸ اتوبوس شهری با بیش از ۸۰۰ ایستگاه ثابت و بین‌راهی تاکسی و اتوبوس درحال‌خدمت رسانی به شهروندان خویی هستند.

فرماندار خوی تصریح کرد: حمل‌ونقل در شهرستان خوی به‌عنوان یک عامل مهم در توسعه منطقه و رفاه اجتماعی مردم، نقش بسیار مهمی دارد و از آن به‌عنوان یک پایگاه مهم برای تجارت و تبادلات اقتصادی استفاده می‌شود.

انتهای خبر/