به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در یادواره سرداران و هزار و سیزده شهید سرافراز شهرستان خوی گفت: جنگ غزه یک شکست راهبردی برای رژیم جعلی صهیونیستی بشمار می‌رود، این رژیم در باتلاقی فرورفته است که هر چقدر دست‌وپا بزند بیشتر فرومی‌رود و از یافتن راه برون‌رفت برای خود درمانده شده است؛ بنابراین این خود گواه است که عمر رژیم صهیونیستی با عملیات طوفان الاقصی به امید خدا کوتاه‌تر شده است.

 وی افزود: تصویرسازی که رژیم صهیونیستی برای دنیا از خود مخابره می‌کرد بعد از کشتار عمومی فلسطینیان و اصرار بر نسل‌کشی به‌عنوان یک چهره پلید برای مردم دنیا رو و شناسانده شد و همه ملت‌ها از نقشه‌های شوم آنها برای بشریت آگاه شده‌اند.

 فدوی اظهار داشت: کشتاری که این رژیم در سرزمین‌های اشغالی مرتکب شده یک نسل‌کشی بزرگ است و همه دنیا این نسل‌کشی را می‌بیند و دل‌های آزاده به اعتراض برخاسته و در خیابان‌ها بر سر رژیم صهیونیستی و همدستانش چون آمریکا فریاد می‌زنند.

وی با بیان اینکه شهادت مکتب انسان‌سازی است افزود: فرهنگ سرنوشت‌ساز شهادت است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته است و آنان از این مکتب که ملت شهیدپرور ایران و جبهه مقاومت به آن پایبند هستند به‌قدری ترس دارند که به هر دری می‌زنند نمی‌توانند این عشق به شهادت را دل مسلمانان از بین ببرند به همین دلیل فکر می‌کنند با کشتار و نسل‌کشی می‌توانند ریشه را از بین ببرند؛ اما الحمدلله که دشمنان ما از ابلهان هستند و درک این مطلب برای آنها سخت است.

 این مقام نظامی با اشاره به این مطلب که شهیدان آگاهانه و بااخلاص نیت به‌سوی میدان نبرد حق و باطل می‌روند و خون پاک خود را نثار راه پروردگارشان می‌کنند خاطرنشان کرد: شهدای ایران اسلامی از همان ابتدای آغاز انقلاب به این امر واقف بودند و خود به اختیار مرگ در راه خدا را انتخاب کردند چرا که در این مکتب بزرگ شده‌اند بدین ترتیب که مادرانشان آنها را با عشق به آل الله شیر داده‌اند و در مکتب حسینی تربیت‌کرده‌اند پس قطع به‌یقین چنین فرزندانی در میدان‌های نبرد چنان به‌مانند شیر غرش می‌کنند که دشمن از هیبت آنها به لرزه می‌افتد و در اوج سر افزاری همچون شهید حججی‌ها در دستان دشمن بدون ترس و مقتدرانه به سمت شهادت می‌روند.

 جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه گفت: امروز مادران فلسطینی نیز در جبهه مقاومت همچون مادران ایرانی فرزندانی تربیت‌کرده‌اند که اکنون در خط مقدم مبارزه، رزمندگان حماس در جایگاهی قرار دارند که برای رژیم صهیونیستی شرط تعیین می‌کنند و این قدرت راهبردی برگرفته از نظام اسلامی است.

فدوی تصریح کرد: رزمندگانی که در دامن‌پاک مادران باایمان خود پرورش‌یافته‌اند همان قهرمانان امروزی هستند که معادلات سیاسی رژیم صهیونیستی و دنیا را برهم زده‌اند و یک جهان را در مقابل خود به سر فرودآوردن و ایستادن به احترام در برابرشان برای این ایثار و مقاومت وادار کرده‌اند.

 لازم به ذکر است سردار علی فدوی در حاشیه مراسم با مادران و همسران حاضر در این آئین دیدار و همچنین پای درد و دل مردم نشست و در آخر نیز با دختران مدرسه ابتدایی شاهد عکس یادگاری گرفت و این نو شکوفه‌ها را دختران حاج‌قاسم سلیمانی خواند و از آنها در خواست کرد که در راه تعالی و علم‌آموزی خود تلاش کنند.

 انتهای خبر/