امین اله وردی زاده معاون خدمات شهری شهرداری خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» در تشریح جزئیات این خبر گفت: توسط شهرداری‌های نواحی پنج‌گانه این شهرداری و در راستای رفع موانع عبوری عابران به هنگام گذر از معابر، از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۰۰ مورد سد معبر خودرویی و طبق فروشان از مسیرهای اصلی و فرعی جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به مشکلات پیش‌آمده در این مورد و باتوجه‌به شکایت شهروندان افزود: به‌منظور رفاه حال شهروندان و برای تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه شهری و جلوگیری از ترافیک، سد معبر خودروئی از مسیرهای کمربندی شهید سیستانی زاده، میدان روستای بدل‌آباد، میدان جهاد و… جمع‌آوری‌شده و اخطار لازم برای سدمعبرکنندگان داده شده است.

 اله وردی زاده همچنین اظهار کرد: با تلاش همکاران در خدمات شهری، در طول نه‌ماهه سال برای رفع موانع عبوری شهروندان علاوه بر جمع‌آوری سد معبر پیاده‌روها، به مالکان مغازه‌ها بیش از ۵۰۰ مورد اخطاریه صادر شده است.

لازم به ذکر است بر اساس بند ۲ از ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معبر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از این معابر برای کسب یا هر عنوان دیگری ممنوع و شهرداری را مکلف کرده است از این اقدام جلوگیری و برای رفع موانع موجود و آزادسازی معابر توسط عوامل معبربان اقدام کند.

 انتهای خبر/