حجت‌الاسلام عباسعلی امامی رئیس دادگستری شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با اشاره به اهمیت صیانت از آرا و جلوگیری از بداخلاقی انتخاباتی افزود: از لحظه شروع ثبت‌نام کاندیدها تا آخرین لحظه برگزاری انتخابات، دستگاه قضایی با رصدکردن تمام حرکات در فضای حقیقی و مجازی با هرگونه رفتارها و حرکات غیرقانونی و غیراخلاقی برخورد کرده و خواهد کرد و فضای مناسب و سالم برای رقابت کاندیداها و انتخاب آگاهانه مردم فراهم خواهد نمود.

حجت‌الاسلام عباسعلی امامی اظهار داشت: سرنوشت مردم برای چهار سال در انتخابات چه ریاست‌جمهوری و چه مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رقم می‌خورد و مردم آزادانه و با آگاهی کامل رأی خود را به صندوق‌ها می‌ریزند.

وی با تأکید بر اینکه دشمنان مردم و کشورمان انتخابات را هدف قرار داده‌اند تصریح کرد: دشمنان برای ناامید کردن مردم و ضربه‌زدن به‌نظام اسلامی تلاش می‌کنند سیاه‌نمایی کرده و مردم را ناامید کنند، اما مردم ما هوشیار و آگاه هستند و در انتخابات پیش رو پاسخ قاطعی به آنها خواهند داد.

امامی اظهار داشت: به برکت نظام اسلامی در همه زمینه‌ها پیشرفت‌های قابل‌توجهی حاصل شده، اما کافی نیست و همه ما باید تلاش کنیم که تمام مشکلات مردم برطرف، توسعه و پیشرفت همچنان ادامه داشته باشد و مشکلات مردم رفع گردد.

رئیس دادگستری خوی خطاب به کاندیداها گفت: برخی‌ها با براه انداختن جلسات در زمان غیرقانونی دست به تبلیغات زودهنگام و روش‌های غلط زده بودند که با تذکرات به‌موقع پیشگیری کردیم. کاندیداهای محترم بجای هزینه‌های بی‌مورد اگر برنامه‌های خود را ارائه نمایند در آگاهی و انتخاب آگاهانه مردم می‌توانند نقش مفیدتری ایفا نمایند.

این مقام قضایی تأکید کرد: به‌هیچ‌وجه اجازه نخواهیم داد چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی کارها و اقدامات خلاف قانون و اخلاق و تخریب دیگران اتفاق بیفتد و با هرکسی و دارای هر موقعیت و مقامی که باشد، اگر به چنین اقداماتی غیرقانونی دست بزند با تمام قدرت قانونی برخورد خواهیم کرد.

رئیس دادگستری خوی با تمجید از رسالت خبرنگاری رسانه‌های جمعی در راستای آگاه‌کردن مردم گفت: ایجاد امید و برملاکردن توطئه دشمنان و آگاه‌سازی مردم توسط خبرنگاران و رسانه انجام می‌گیرد در این راستا از رسانه و خبرنگاران دعوت می‌نمایم که طبق فرمایشات مقام معظم رهبری رسالت خود را در مشارکت پرشور مردم در انتخابات و همچنین ایجاد فضای پاک و رقابتی و انتخاب آگاهانه مردم ادامه دهند.

انتهای خبر/