به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه شهدا در هفتمین جشنواره مالک‌اشتر سپاه خوی که در سالن بوتراب با حضور اقشار مختلف بسیج، مسئولین نظامی و انتظامی این شهرستان برگزار شد به اهمیت حضور پرشور در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: انتخابات یک میدان سیاسی است و باید طبق راهبرد نظام اسلامی با حضور همه‌جانبه پای صندوق‌های رأی فاتح این میدان باشیم.

سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی گفت: تحریم انتخابات پرتکرارترین واژه دشمن برای سیاه‌نمایی و ناامید کردن ملت ایران از مهم‌ترین رویداد سیاسی پیش روی کشور است.
فرمانده سپاه شهدا تأکید کرد: مشارکت حداکثری، رقابت سالم نامزدها، امنیت و سلامت انتخابات از مولفه‌های سفارش شده مقام معظم رهبری در بحث انتخابات است.
رجبی تصریح کرد: در نگاه اسلامی مشارکت و رأی‌دادن صرفاً حق نیست که بتوان از آن صرف‌نظر کرد؛ بلکه چون هر فردی در مورد رشد و پیشرفت جامعه مسئول است هم حق است و هم وظیفه بنابراین مشارکت فراگیر ازآنجاکه فرصت رشد همگانی و استعدادهاست برابر باعدالت است.

این مقام نظامی گفت: پشتوانه مردمی حاصل از مشارکت و افزایش مشروعیت و مقبولیت نظام، توان رایزنی‌های بین‌المللی سیاست خارجی در راستای تحقق منافع ملی کشور را به طور چشمگیری افزون‌تر می‌کند. باید برای عموم مردم تبیین شود طبق فرمایش امامین انقلاب نه‌تنها جمهوریت بلکه اسلامیت نظام هم وابسته به انتخابات است و هرگونه تبلیغ علیه مشارکت مردم را مخالفت با ایران، اسلام و جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه شهدا ضمن درخواست از فرماندهان بسیج برای تبیین حضور حداکثری در انتخابات یادآور شد: امپراتوری رسانه‌ای غرب با استفاده از حداکثر ظرفیت فضای مجازی برای خارج ساختن مردم از میدان حمایت از نظام و با پیاده‌کردن انواع دسیسه‌ها و توطئه‌ها، نه‌تنها نتوانسته مردم را ناامید ساخته و از میدان حمایت از نظام جمهوری اسلامی خارج کند، بلکه بر عزم و اراده مردم افزوده است.

وی افزود: ناامن‌سازی و بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی کشور از دیگر مصادیق دشمنان قسم‌خورده نظام اسلامی است که راهبردشان و تاکتیکشان این است که کشور ما را ناامن جلوه دهند.

مصطفی آقائی فرمانده سپاه شهرستان خوی نیز گفت: جشنواره مالک‌اشتر یکی از برنامه‌های مهم و راهبردی سپاه است.

وی افزود: ترغیب و تشویق فرماندهان موفق موجب رشد و ارتقا کیفی و بهبود عملکرد و الگوسازی خواهد شد.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از رده‌های موفق سپاه و بسیج شهرستان خوی تجلیل شد.

گفتنی است، ایجاد زمینه رشد و تعالی رده‌ها و سازمان‌های سپاه، به‌وجودآمدن خلاقیت و نوآوری در حوزه‌های بسیج و سپاه و همچنین ارتقای آمادگی نیروها در جنبه تهدیدات سخت، نیمه‌سخت و نرم از اهداف مهم جشنواره مالک‌اشتر است.

انتهای خبر/