کریم علی‌نژاد فرماندار خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» با تشریح افتتاح‌های عمرانی در دهه فجر سال جاری اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۲۱۲ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان در شهر و روستا آماده افتتاح هستند که همگی حاصل تلاش همکاران در ادارات شهرستان خوی است.

کریم علی‌نژاد گفت: ۱۸ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار بالغ بر یک هزار و ۶۱۵ میلیارد تومان در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی و همچنین در بحث اشتغال‌زایی نیز در قالب طرح‌های افتتاحی که صورت خواهد گرفت برای هزار و ۵۰۰ نفر از جوانان فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

این مسئول ادامه داد: با افتتاح طرح‌های یاد شده ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از  پروژه‌های افتتاحی بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به انتخابات افزود: با برگزاری جلسات مستمر در قالب کمیته‌های مختلف، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و بانشاط فراهم شده است و ضمناً یادآور می‌شوم که جهت تسهیل امر حضور مردم در انتخابات افزایش ۲۴ شعبه اخذ رأی را نسبت به دوره‌های قبل در نظر گرفته‌ایم.

علی‌نژاد خاطرنشان کرد: کمیته‌های ۱۰ گانه انتخابات برابر ابلاغیه سازماندهی شده و تلاش‌ها برای فراهم کردن بستر مشارکت حداکثری در حال انجام است و تلاش های خوب و دقت نظر کافی در راستای تمهیدات زیرساختی که برای تامین ارتباط پایدار شعب اخذ رای الزامی بود صورت گرفته است.

وی گفت: باهدف تقویت مشارکت در انتخابات ظرفیت‌های گسترده صداوسیما به کار گرفته شده که کانال ۱۷ جهت تبلیغات انتخاباتی به شهرستان خوی اختصاص‌یافته است.

فرماندار خوی با اشاره به وام‌های حمایتی تصریح کرد: باتوجه‌به ضرورت توجه بانک‌ها به پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری طی تعاملاتی که در این راستا با بانک‌ها انجام داده‌ایم توانسته‌ایم دررابطه‌با آزادسازی این وام‌ها اقدامات خوبی را انجام دهیم.

این مقام مسئول در پایان به بازسازی خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله نیز پرداخت و افزود: ۹۵ درصد خانه‌های آسیب‌دیده از زلزله سال گذشته بازسازی شده و مابقی نیز مراحل پایانی را طی می‌کنند.

انتهای خبر/