به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» پروین علیزاده نایب‌رئیس هیئت والیبال بانوان شهرستان خوی در حاشیه افتتاحیه مسابقه والیبال بانوان استان ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر تشریح کرد: در راستای گرامیداشت دهه فجر و شهدای انقلاب اسلامی مسابقه والیبال بانوان با حضور ۱۳ تیم از استان آذربایجان غربی به میزبانی شهرستان خوی در سالن ۹ دی سپاه خوی از امروز آغاز شد.

وی افزود: ۱۳ تیم حاضر از شهرستان های ارومیه، خوی، سلماس، چایپاره، بوکان، مهاباد و شوط هستند که بمدت دو روز با هم به رقابت خواهند پرداخت.

نایب‌رئیس هیئت والیبال بانوان خوی هدف از برگزاری مسابقه را ایجاد فضای سالم رقابتی برای بانوان عنوان و خاطرنشان کرد: ارتقای روحیه بانوان، ایجاد نشاط، تشویق بانوان برای انجام ورزش در راستای حفظ سلامت روحی و جسمی، رقابت سالم در محیط شاد ورزشی از اهداف مهم برگزاری این مسابقه در سطح استان است و امیدواریم در سال‌های بعد نیز پذیرای برگزاری چنین مسابقه‌هایی برای بانوان در شهرستان باشیم.

علیزاده اظهار داشت: قضاوت این مسابقه نیز با حضور داوران کشوری از شهرستان خوی هست و سه تیم برتر بعد از پایان مسابقه معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه امیدواریم با اجرای مصوبات توسط ادارات ذی‌ربط فضای ورزشی در خور شأن بانوان در شهرستان ایجاد و بستر حضور فعال تیم‌های شرکت‌کننده در خوی فراهم شود گفت: جهت رفاه حال و اسکان تیم‌های شرکت‌کننده با هماهنگی سپاه و آموزش‌وپرورش؛ خوابگاه شهدای فرهنگی در نظر گرفته شده است که امیدواریم مکان‌های ویژه نیز بدین منظور در آینده‌ای نزدیک توسط مسئولین محترم برای ورزش بانوان عزیز ایجاد شود تا بتوانیم با سربلندی و بدون دغدغه فراهم‌کردن مکان مناسب جهت اسکان تیم‌ها این مسابقه ها را مکرراً در خوی برگزار کنیم که قطعاً آوردی نیز برای شهرمان خواهد داشت.

لازم به ذکر است مراسم اختتامیه نیز روز جمعه این هفته با حضور مسئولین ورزشی شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای خبر/