به گزارش پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» سردار مجید ارجمندی فر جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) در مراسم گرامیداشت عملیات غرورآفرین والفجر ۸ اظهار داشت: برخی از نیروهای نظامی ارشد و تحلیل‌گران نظامی جهان باگذشت چندین سال از این عملیات هنوز در تجزیه‌وتحلیل و نحوه اجرا آن متعجب هستند که چگونه با وجود موانع آبی وحشی که در عمل امکان اجرای همچنین عملیاتی وجود ندارد، رزمندگان اسلام توانستند یک عملیات موفق و غرورآفرین را اجرا کنند.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: امروز در یک برهه حساس قرار گرفته‌ایم و استکبار جهانی منتظر است که ما دچار غفلت شویم و نقشه‌های شوم و راهبردی خودشان را برای ملت ایران پیاده‌سازی کنند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات و تأکید بر حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی خاطرنشان کرد: ملت ایران با آگاهی و حضور در پای صندوق‌های رأی نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را شکست خواهند داد و اجازه نخواهند داد که سرنوشتشان را دیگران رقم زنند.

ارجمندی فر افزود: امروز رسالت خطیری داریم که پای آن رسالت نیز متحمل خسارات زیادی شده‌ایم، منتها ملت ایران تا پای جانشان پای ایمانشان و تعهدشان به‌نظام و انقلاب و شهدا خواهند ایستاد.

این مقام نظامی با بیان اینکه اندیشکده‌های آمریکایی چندین سال است در حال مطالعه و برنامه‌ریزی برای سرنگونی نظام اسلامی ایران هستند و تا به امروز هم دست از برنامه‌های شومشان دست نکشیده‌اند یادآور شد: دشمنان ایران اسلامی داعش را به وجود آوردند و این گروه تروریستی جنایاتی انجام داد که در طول تاریخ بشریت هیچ‌کسی انجام نداده بود دشمنان خواستند تا ملت‌ها را بدین‌طریق نسبت به اسلام بدبین کنند؛ اما با حضور سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی عزیز به این هدف نرسیدند و داعش از منطقه محو شد.

جانشین قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) ادامه داد: دانشمندان ما را ترور کردند تا سرعت پیشرفت و ترقی ملت ایران را بگیرند؛ اما غافل از اینکه این ملت هرگز از آرمان‌هایشان دست نخواهند کشید و همچنان باقدرت و ایمان به خدا و رهبری مقام معظم رهبری یکی پس از دیگری قله‌های پیشرفت را فتح خواهند کرد.

مصطفی آقائی فرمانده سپاه خوی نیز در بخش دیگری از مراسم با اشاره به این مطلب که دستاوردهای انقلاب دنیا را شگفت‌زده کرده است اظهار داشت: دنیا هنوز در فکر این است که ملت ایران چگونه با وجود تحریم‌های کمرشکن چندین ساله به دستاوردهای قابل‌توجهی در عرصه‌های مختلف رسیده‌اند.

لازم به ذکر است این مراسم با تجلیل از خانواده شهدا و مداحی پایان یافت و سپس سردار ارجمندی فر به همراه هیئتی از سپاه خوی از خانواده‌های شهدای عملیات والفجر ۸ شهرستان خوی دیدار و تجلیل کردند.

لازم به ذکر است شهرستان خوی در عملیات غرورآفرین والفجر هشت ۴۶ شهید  سرافراز و ۶۶ جانباز  را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

انتهای خبر/