به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» امین اله وردی زاده معاون خدمات شهری شهرداری خوی در حاشیه آغاز به کار نمایشگاه بهاره در تشریح جزئیات آن افزود: باتوجه‌به افزایش تقاضای برخی از کالا‌ها در ایام پایانی سال از جمله منسوجات، کیف و کفش، مواد شوینده، خشکبار و آجیل و… این بازار ایجاد و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

وی یادآور شد: نمایشگاه بهاره در سال‌های گذشته استقبال خوبی از سوی مردم داشته که امسال نیز با افزایش تعداد غرفه‌ها به ۳۰۰ غرفه، این نمایشگاه را در پارک ملت خوی ایجاد کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری خوی از مدت‌زمان این نمایشگاه گفت و افزود: با عنایت بر اینکه ماه مبارک رمضان و عید باستانی نوروز با یکدیگر تقارن دارند، نمایشگاه بهاره از ۱۵ اسفند لغایت ۱۰ فروردین میزبان شهروندان و مسافران خواهد بود.

اله وردی با اشاره به اهداف ایجاد نمایشگاه بهاره اظهار داشت: باهدف تأمین کالای موردنیاز خانواده‌های محترم شهرستان و باهدف کمک به حفظ توان خرید اقشار کم‌بضاعت و جبران بخشی از افزایش قیمت‌ها این نمایشگاه برپا شده است.

وی ادامه داد: ساماندهی و اجرای نظم و انضباط در عبور و مرور شهری جهت رفاه شهروندان در خرید شب عید و ساماندهی دست‌فروشان جهت تسهیل ترافیک شهری از برنامه‌های شهرداری بود که در قالب این طرح اجرا نمودیم.

این مقام مسئول تصریح کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف‌های ویژه عرضه می‌شوند و فرصت خوبی برای خریدهای نوروزی و ماه رمضان به شمار می‌روند و همچنین، باتوجه‌به علاقه مردم به طراحی غرفه‌های حرفه‌ای و کیفیت بالای محصولات، این نمایشگاه‌ها می‌توانند فرصت مناسبی برای برقراری ارتباط با تأمین‌کنندگان و برندهای مختلف باشند.

اله وردی ساعت بازدید نمایشگاه‌ بهاره را از ۱۰ صبح تا ۲۱ و جمعه‌ها از ساعت ۱۳ تا ۲۱ بیان و افزود: توصیه می‌شود که برای جلوگیری از ازدحام، در روزهای اولیه و ساعات آغازین نمایشگاه از این فرصت استفاده کنید.

انتهای خبر/