به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» کریم علی‌نژاد معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان خوی صبح امروز در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ۲۱۷ پروژه عمرانی در سال جدید در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: رویکرد دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های عمرانی در کشور است که ماهم به دنبال این رویکرد در سال آتی شاهد افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های نیمه‌تمام خواهیم بود.

علی‌نژاد اظهار داشت: برخی از این پروژه‌ها با پیشرفت ۳۰ درصدی و ۷۰ درصدی همراه هستند و با تکمیل اعتبارات لازم شاهد افزایش اعتبارات عمرانی نیز خواهیم شد.
وی گفت: پنج هزار نفر از عوامل اجرایی، هیئت نظارت و بازرسی تمامی فرایندهای انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ را همراهی کردند که بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

 اولویت مجلس دوازدهم، پیگیری مطالبات مردم خواهد بود

عادل نجف‌زاده نماینده مردم شهرستان‌های خوی و چایپاره در جلسه شورای اداری گفت: بهره‌جویی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های عظیم و مغفول شهرستان خوی در حوزه‌های مختلف را در دستور کار قراردادهایم و شاهد فصل جدیدی از توسعه و پیشرفت در خوی و چایپاره خواهیم بود.

وی افزود: هم‌افزایی قوا با رویکرد عدالت‌محوری موجب توسعه همه‌جانبه در عرصه‌های مختلف کشور خواهد شد.

نجف‌زاده با تأکید بر اولویت‌های مجلس دوازدهم افزود: تلاش خواهیم کرد مطالبات مردم را جامعه عمل بپوشانیم و این را یک اولویت برای مجلس دوازدهم تعریف خواهیم کرد.

 کاهش ۱۷ درصدی سرقت در شهرستان خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی در آخرین جلسه شورای اداری که صبح امروز در محل فرمانداری خوی برگزار شد با اعلام این خبر افزود: با اقدامات پیشگیرانه و هوشیاری مردم شاهد کاهش ۱۷ درصدی سرقت در سال جاری در این شهرستان بودیم.

پاکدل همچنین از ساماندهی معتادان متجاهر در این شهرستان خبر داد و افزود: بیش از نهصد معتاد متجاهر دستگیر به مراکز ترک اعتیاد معرفی شده‌اند.
وی اظهار داشت: درصد کشفیات اموال مسروقه نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است که در این راستا بیش از هزار نفر دستگیر شده‌اند .

 همایش دوازده هزار شهید در استان آذربایجان غربی برگزار می‌شود

مصطفی آقائی فرمانده سپاه شهرستان خوی نیز در این جلسه از برگزاری همایش دوازده هزار شهید استان آذربایجان غربی برای پاسداشت نام و یاد خاطره شهدا خبر داد و تصریح کرد که این همایش در مرکز استان و تمام شهرستان‌های تابعه برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ مقاومت ایثار و شهادت برای نسل جدید باید تشریح شود اضافه نمود: نسل جدید باید بداند برای استقرار نظام جمهوری اسلامی و استقلال کشور و جلوگیری از تهدیدات کشورهای خارجی چه جان‌فشانی‌هایی انجام شده و چه خون‌های پاکی بر زمین ریخته است.

وی تصریح کرد: امروز استقلال کشور ما و مردم‌سالاری دینی مدیون رهبری‌های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای (مدظله‌العالی) و خون همه پاک همه شهیدان هستند.

انتهای خبر/