حمیدرضا عمرانی رئیس شورای اسلامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری «آذرباخیش» ضمن تبریک روز ملی شوراها با برشمردن و تشریح عملکرد شورای اسلامی خوی اظهار داشت: شهر خوی دارای تاریخ کهنی است و با اتکا به فرهنگ غنی و تاریخ شهر، باغ تاریخی دلگشا با حمایت‌های اعضای شورای شهر در دستور کار شهرداری قرار گرفت و اکنون نیز مراحل پایانی آن در حال انجام است.

وی با اشاره به پروژه فاخر کمربندی شهید سلیمانی ادامه داد: اجرا و اتمام کمربندی پروژه کمربندی شهید سلیمانی یکی از بهترین، جامع‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه عمران شهری محسوب می‌شود که در مدت دو سال به طول ۶ کیلومتر و با اعتبار بیش از ۲۶۰ میلیارد تومان به پایان رسیده است.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی با بیان این مطلب که شاهد نهضت آسفالت‌ریزی و مسیرگشایی گسترده‌ای در سطح شهر خوی هستیم تصریح کرد: این دوره از اعضای شورا با ترکیب عمرانی، فرهنگی، علمی، حقوقی، ورزشی و پزشکی تشکیل‌یافته و با بررسی مشکلات و انتظارات مردم، از بودجه ۱۳۰ میلیارد تومانی اکنون به بودجه ۸۰۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۳ رسیده ایم.

عمرانی از ایجاد کمربندی‌ها و خیابان‌های جدید در شهر خوی گفت: در راستای کاهش بار ترافیک و سهولت در رفت‌وآمد خودروها، کمربندی پشت دانشگاه، کمربندی پشت پارک ملت و خیابان ۳۰ متری ادامه شیخ نوایی تا جاده قطور در دست احداث بوده و با قدرت هرچه بیشتر شاهد پیشرفت فیزیکی آن هستیم.

وی با بیان اینکه تفرجگاه فنایی امسال ساماندهی می‌شود افزود: باتوجه‌به مطالبات مردمی در خصوص کمبود فضای تفریحی و شهربازی در شهر خوی، شهردار جهادی با حمایت شورای اسلامی شهر امسال با نصب چرخ‌فلک، کارتینگ، زیپ‌لاین و غیره، این تفرجگاه به بزرگ‌ترین مجموعه تفریحی استان تبدیل خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر خوی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی شوراها گفت: باسیاست گذاری اعضای شورای اسلامی شهر و اهتمام ویژه مجموعه مدیریت شهری، امروز شاهد توسعه متوازن خدمات شهر هستیم که بر همین اساس در سال گذشته سه بوستان در مناطق حاشیه شهر به بهره‌برداری رسید.
انتهای خبر/