سید حسن سیدرضایی معاون شهرسازی و معماری شهرداری خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیل خبری «آذرباخیش» در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: شهرداری خوی در راستای جلب رضایت شهروندان و کاهش زمان صدور پروانه را در دستور کار خود قرار داده است که در نتیجه اقدامات صورت‌گرفته، شاهد افزایش صدور در نخستین ماه سال هستیم.

وی ادامه داد: از این تعداد، منطقه یک شهرداری خوی در مدت یک ماه ۲۴ پروانه ساخت با زیربنای هشت هزار و ۵۴۹ مترمربع صادر نموده است.

این مقام مسئول افزود: از ابتدای سال جاری تعداد ۵۹ پروانه ساخت با زیربنای بیست و پنج هزار و ۲۴۵ مترمربع صادر شده که نسبت به فروردین ماه سال گذشته، افزایش ۱۱۸ درصدی را داشتیم.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری خوی گفت: همچنین منطقه دو این شهرداری نیز تعداد ۳۵ پروانه ساخت با زیربنای شانزده هزار و ۶۹۶ مترمربع به ثب رسانده است.

سیدرضایی با مقایسه آمار زیربنایی در صدور پروانه فروردین‌ماه امسال با مدت مشابه در سال ۱۴۰۲ بیان داشت: در فروردین ماه امسال، ۵۹ مورد پروانه ساختمانی با زیربنای بیست و پنج هزار و ۲۴۵ مترمربع در شهر خوی صادر شده که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۲۷ مورد با زیربنای شش هزار و ۵۱۷ مترمربع بوده است، بنابراین شاهد رشد حدود ۲۸۷ درصدی زیربنایی در یک ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

انتهای خبر/