محمد آذری در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش گفت:تعداد سه هزار و ۴۵۲ فقره کارت هوشمند ملی آماده تحویل درایستگاههای اداره ثبت‌ احوال خوی و دفاتر پیشخوان فعال ارائه کننده خدمات ثبت احوال در انتظار مراجعه متقاضیان هست که درخواست می شود. متقاضیان با استعلام از وضعیت ثبت نام کارت هوشمند ملی خود از طریق سامانه ncr.ir از موضوع اطلاع حاصل‌ نموده و در صورت صدور، جهت تحویل به محل دفتر ثبت نام مراجعه نمایند.

وی در ادامه افزود: که اصل کارت ملی و یا شناسنامه به عنوان مدرک احراز هویت برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری از طرف ناظران و مجریان انتخابات در نظر گرفته شده که جهت تسهیل در این امر مهم از ثبت‌ نام کنندگان تقاضا می گردد در سریعترین زمان ممکن نسبت به استعلام وضعیت کارت ،تحویل و فعال سازی آن اقدام نمایند.

آذری افزود: که قبلا از طریق سامانه پیامکی سازمان ثبت احوال به دفعات به صاحبان کلیه کارت های آماده تحویل در سطح شهرستان اطلاع رسانی شده که متاسفانه تاکنون‌ جهت تحویل مراجعه نکرده اند.

مدیر ثبت احوال خوی گفت: متقاضیانی که از سایر شهرستان های اطراف و یا دور که بنا به دلایلی امکان مراجعه به آنها مقدور نبوده اقدام به ثبت نام کرده اند و کارت هوشمندملی آنها در مرحله آماده تحویل بوده می توانند با مراجعه به اداره ثبت احوال خوی نسبت به ثبت سیستمی درخواست انتقال کارت به ثبت احوال محل سکونت اقدام نمایند تا از این طریق فعال سازی و تحویل کارت ها فراهم گردد.

انتهای خبر/