به گزارش پایگاه تحلیلی خبری آذرباخیش کریم علی نژاد ۲۸ خرداد ماه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز عید قربان با بیان اینکه جلسات متعددی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مردم در پای صندوق های رای برگزار شده است، تصریح کرد: از نقطه صفر مرزی تا میدان اصلی شهر امکانات و تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم صورت گرفته است.

وی با اشاره به استقرار ۲۳۲ صندوق رای ثابت و سیار درسطح شهرستان خوی اظهار کرد: برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات منجر به افزایش امنیت ملی می‌شود.

علی نژاد همچنین با اشاره به خدمات دولت خدمتگزار آیت الله رئیسی اظهار کرد: گازرسانی به ۴۸ روستا در طول مدت دو سال اتفاق افتاده است و امسال مردم مرزی قطور شعله گاز را در خانه های خود روشن خواهند کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ۹۵ درصد خانه‌های تخریبی زلزله خوی تصریح کرد: با بسیج تمامی امکانات و کار جهادی مسئولین در کمتر از دو سال عملیات احداث واحدهای تخریبی خوی رو به اتمام است و این از افتخارات و یادگارهای دولت جهادی سیدابراهیم رییسی است‌.

فرماندار خوی همچنین از صدور مجوز بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی خوی خبر داد و گفت: سیستم درمانی آنژوگرافی در بیمارستان آیت الله خویی راه اندازی شده است.

انتهای خبر/