حسن نصرالله پور  شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش» با تشریح برنامه‌های آموزشی شهرداری برای شهروندان اظهار داشت: خانواده‌های محترم خویی بسته به علایق و نیازهای خود می‌توانند  در کلاس‌های آموزشی شهرداری که از سوی اداره آموزش این سازمان در مجموعه فرهنگی و ورزشی بانوان، خانه محله و پارک ترافیک ارائه می‌شود، به‌صورت رایگان شرکت داشته باشند.

وی ادامه داد: بخش عمده این آموزش‌ها در ایجاد شغل خانگی و یا توسعه فعالیت‌های اقتصادی بانوان و همچنین تقویت پایه‌های آموزشی و تحصیلی کودکان و دانش‌آموزان تأثیرگذار است.

شهردار خوی با اشاره به اهداف برگزاری آموزش‌های مختلف در شهرداری اظهار داشت: مشاوره‌های مختلف فردی، تحصیلی، ناهنجاری‌های اجتماعی، مشکلات خانوادگی، بهداشتی، مذهبی، با حضور مشاوران باتجربه به‌صورت عمومی و مشاوره‌های فردی و اختصاصی به‌صورت رایگان در طول هفته برگزار می‌شود و تلاش می‌کنیم بر اساس اهداف سازمانی در تحکیم بنیان خانواده‌ها گام‌های مثبت و مؤثری برداریم.

نصرالله پور گفت: علاوه بر کلاس‌های آموزشی و علمی، رشته‌های مختلفی نیز برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به آینه‌کاری، تابلو دکوراتیو، گل‌دوزی، عکاسی، آموزش‌های حقوق و وظایف شهروندی، بهداشتی و کانون سلامت با مشارکت دانشکده علوم پزشکی، خیاطی و بافتنی، شیرینی‌پزی، میوه‌آرایی، فینگرفود، قلم‌زنی روی فلز، آشپزی، رزین کاری، فتوشاپ و کورل دروا، بهداشت پوست و مو، چرم‌دوزی و… اشاره کرد.

وی از برنامه‌ریزی برای اجرای سایر برنامه‌های آموزشی در این شهرداری خبر داد و افزود: به‌زودی فعالیت‌های آموزشی بانوان در حوزه سلامت جسمانی با ارائه آموزش در رشته‌های مختلف وزشی در مجموعه فرهنگی وزشی بانوان نیز آغاز می‌شود.

شهردار خوی یادآور شد: ورزش‌های صبحگاهی برای خانواده‌های و بانوان محترم به‌صورت روزانه در مجموعه پارک بانوان ارائه می‌شود.

این مقام مسئول گفت: به‌منظور افزایش سرانه فضاهای ورزشی و ترغیب شهروندان به امر ورزش همگانی، زمین چمن مصنوعی پارک بانوان با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال بازپیرایی شده و طی هفته آینده در ساعات مشخص در اختیار جوانان و بانوان ورزشکار قرار خواهد گرفت.

انتهای خبر/