به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش»کریم علی نژاد در جلسه شورای ورزش شهرستان با بیان اینکه هیئت‌های ورزشی باید تمام تمرکز خود را بر توسعه ورزش بگذارند و از حواشی پرهیز کنند، بر ضرورت حل مشکلات زیرساختی ورزش خوی تاکید کرد و اطمینان داد که تمام تلاش خود را برای حمایت از ورزشکاران و تکمیل زیرساخت‌ها به کار خواهد بست.

وی با اشاره به پتانسیل بالای ورزشی شهرستان خوی به ویژه در میان نوجوانان، جوانان و پیشکسوتان، خواستار توجه ویژه به ورزش قهرمانی و سرمایه‌گذاری بر روی استعدادهای جوان شد.

سجاد علی اکبرلو، رئیس اداره ورزش و جوانان خوی نیز در این جلسه با تاکید بر اهمیت عمومی‌سازی ورزش، خواستار همکاری سایر ادارات برای راه‌اندازی هیئت‌های ورزشی در رشته‌های مختلف شد.

وی نبود خوابگاه ورزشی را یکی از مشکلات اصلی ورزش شهرستان دانست و بر لزوم برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی برای ارتقای سطح ورزش خوی تاکید کرد.

یکی از مطالبات اصلی ورزشکاران خوی، تکمیل ورزشگاه ۵ هزار نفری این شهرستان است که علی اکبرلو نیز به آن اشاره کرد و خواستار توجه ویژه به این موضوع شد.

در این جلسه، هیئت‌های ورزشی نیز به بیان مشکلات و پیشنهادات خود پرداختند تا با همکاری همه جانبه، شاهد رشد و توسعه روزافزون ورزش در شهرستان خوی باشیم.

انتهای خبر/