حسن نصرالله پور شهردار خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش» در تشریح این خبر گفت: نهضت آسفالت‌ریزی در خوی یکی از اقدامات مهم شهرداری برای بهبود وضعیت معابر و افزایش رضایت شهروندان است. این طرح باهدف بهسازی و آسفالت‌ریزی معابر قدیمی و احداث شده‌ای که سال‌ها در انتظار آسفالت بودند، آغاز شده است.

شهردار خوی اظهار داشت: در راستای اجرای سیاست‌گذاری شورای اسلامی شهر مبنی بر نهضت آسفالت‌ریزی، بیش از ۹۵ هزار مترمربع از معابر خوی در ۶ماهه ابتدایی سال آسفالت‌ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه نهضت آسفالت‌ریزی در شهرستان خوی همچنان ادامه دارد، افزود: باتوجه‌به اینکه شهرداری خوی از ابتدای این دوره از مدیریت خود، آسفالت‌ریزی معابر باقی‌مانده از سال‌های قبل را در اولویت کاری خود قرار داده است.

نصرالله پور با بیان اینکه بیش از یازده هزار و ۴۰۰ تن در شش‌ماهه اول سال توزیع شده است، ادامه داد: با تلاش همکاران ما در مجموعه معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهرداری خوی، معابر پیشنهادی، همیاری و لکه‌گیری‌های سطح شهر بدون هیچ توقفی در حال انجام است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در مدت‌زمان کوتاهی، مقدار قابل‌توجهی از معابر شهری باتوجه‌به نیاز و اولویت‌بندی آسفالت‌ریزی شده است که در این طرح، به مناطق کم‌برخوردار و محروم نیز توجه ویژه‌ای شده است و طبق نظرسنجی که صورت گرفت باید گفت شهروندان از بهبود وضعیت معابر و کیفیت زندگی خود رضایت دارند و این نشانه خوبی است که عزم ما را برای ادامه خدمات رسانی به شهروندان جدی تر می کند.

شهردار خوی اظهار داشت: شهرداری خوی همچنان به اجرای این طرح مهم را با تمام توان ادامه خواهد داد و تلاش می‌کند تا تمام معابر شهری را به استانداردهای لازم برساند و در این مهم افتخار داریم که شهرداری با همکاری شهروندان و اخذ نظرات آنها باتوجه‌به اهمیت اجرای این نهضت و تأثیر آن بر زندگی روزمره شهروندان این طرح را پیش می‌بریم و امید داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری، معابری از سال‌های قبل بدون آسفالت باقی نماند.

 انتهای خبر/