مانده انتظامی شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش» گفت: این رویداد که با هدف ترویج فرهنگ قانون‌مداری و ارتقای سطح ایمنی در بین راکبین موتورسیکلت‌ها برگزار شد، مورد استقبال گسترده شهروندان و مسئولین قرار گرفت.

کیومرث پاکدل افزود: شرکت‌کنندگان در این رزمایش با طی کردن خیابان‌های اصلی شهر خوی و تجمع در مقابل ستاد فرماندهی انتظامی، ضمن نشان دادن تعهد خود به قوانین راهنمایی و رانندگی، به اهمیت رعایت ایمنی و حفظ نظم در جامعه نیز تأکید کردند.

وی افزود: این حرکت نمادین، علاوه بر ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین شهروندان، پیام روشنی مبنی بر لزوم همکاری همه جانبه شهروندان با نیروی انتظامی در جهت تأمین امنیت و آسایش عمومی داشت.

در پایان این مراسم، فرماندهی انتظامی شهرستان خوی با اهدای کلاه ایمنی به شرکت‌کنندگان، از تلاش‌های آنان در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین قدردانی کرد. این هدیه نمادین، علاوه بر جنبه تشویقی، نشان از اهمیت استفاده از کلاه ایمنی به عنوان یکی از مهم‌ترین عوامل کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی بود.

لازم بذکر است: رزمایش موتورسواران قانونمند در شهرستان خوی، گامی مهم در جهت ارتقای فرهنگ ترافیک و کاهش تلفات ناشی از حوادث رانندگی بود.

این رویداد نشان داد که با همکاری و مشارکت همه جانبه شهروندان و نیروی انتظامی می‌توان به شهری امن‌تر و با ترافیک روان‌تر دست یافت.

امید است که برگزاری چنین رویدادهایی در سایر شهرهای کشور نیز به صورت مستمر ادامه یابد تا شاهد کاهش چشمگیر حوادث رانندگی و افزایش سطح ایمنی رانندگی و شهید در کشور باشیم.

انتهای خبر/