به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی آذرباخیش مسابقات تیمی تنیس روی میز آزاد قهرمانی استان آذربایجان غربی به مناسبت هفته تربیت بدنی در شهرستان خوی برگزار شد.

این رقابت‌ها با حضور پرشور ۵۰ ورزشکار از ۱۱ تیم مختلف شهرستان‌های استان در سالن تنیس روی میز خوی به مدت چند روز به طول انجامید.

در این دوره از مسابقات که سطح کیفی بسیار بالایی داشت، ورزشکاران با تمام توان به رقابت پرداختند و لحظات هیجان‌انگیزی را برای تماشاگران رقم زدند.

پس از انجام بازی‌های مقدماتی و مرحله حذفی، تیم قدرتمند شهر ارومیه توانست به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابد.

تیم هیئت تنیس روی میز خوی نیز با عملکرد قابل قبول خود به عنوان نایب قهرمان شناخته شد، همچنین، تیم‌های ارومیه و سلماس به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

سجاد علی اکبرلو، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش، ضمن تبریک به تیم‌های برتر، از برگزاری این مسابقات با کیفیت و استقبال خوب ورزشکاران ابراز رضایت کرد.

وی همچنین از تلاش‌های هیئت تنیس روی میز شهرستان خوی و سایر عوامل برگزاری مسابقات تقدیر و تشکر نمود.

علی اکبرلو با اشاره به اهمیت برگزاری چنین مسابقاتی در توسعه ورزش تنیس روی میز استان، اظهار داشت: مسابقات تنیس روی میز استان در خوی نه تنها به عنوان یک رقابت ورزشی، بلکه به عنوان فرصتی برای ترویج ورزش همگانی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه مورد توجه قرار گرفت.

وی افزود: موفقیت تیم ارومیه در این مسابقات نشان از برنامه‌ریزی دقیق و تمرینات مستمر این تیم دارد. با توجه به استقبال خوب از این دوره از مسابقات، انتظار می‌رود شاهد رشد و توسعه روزافزون ورزش تنیس روی میز در استان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: هیئت تنیس روی میز استان نیز با برنامه‌ریزی‌های مدون خود در تلاش است تا زمینه را برای شکوفایی استعدادهای این رشته ورزشی فراهم آورد.

وی در ادامه افزود: اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی همواره از برگزاری مسابقات ورزشی در سطح شهرستان و استان حمایت می‌کند و امیدواریم در آینده شاهد برگزاری مسابقات بیشتری در رشته‌های مختلف ورزشی باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان خوی تصریح کرد: با مقایسه این دوره از مسابقات با دوره‌های قبل، می‌توان به روند پیشرفت ورزش تنیس روی میز در استان پی برد. همچنین، می‌توان به چالش‌های پیش روی این رشته ورزشی و راهکارهای رفع آن‌ها پرداخت.

انتهای خبر/