به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «آذرباخیش»کریم علی‌نژاد، فرماندار شهرستان خوی، در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آن‌ها یکی از وظایف اصلی مسئولان و دولتمردان است، بر لزوم تلاش مضاعف در این زمینه تأکید کرد.

وی با اشاره به نظارت دقیق مردم بر عملکرد مسئولان، گفت: مردم با دقت تمام و آگاهی عملکرد مسئولین را زیر نظر دارند و خوب و بد کارها را تشخیص می‌دهند و هرجا ضعف و یا کاستی مشاهده می کنند زود مطالبه گری می کنند و مسئولین ملزم به پاسخگویی صحیح و شفاف به سوالات مردم و حل مشکلات آنها هستند.

فرماندار خوی در ادامه سخنان خود از نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در اطلاع‌رسانی و نظارت بر عملکرد مسئولان قدردانی کرد و گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه خوی ضمن بازتاب اخبار و عملکرد مسوولان، کمی ها و کاستی ها را هم ذکر می کنند و موجب می شوند که ما نسبت به آنها آگاهی یافته و برای برطرف کردنشان اقدام نماییم.

علی‌نژاد با اشاره به طرح ملی آمارگیری کشاورزی، از مردم، دست‌اندرکاران و به ویژه خبرنگاران خواست تا در اجرای دقیق این طرح همکاری کنند تا بتوان در آینده مشکلات کشاورزی و تأمین مواد غذایی را بهتر و راحت‌تر حل کرد.

وی با بیان اینکه آمار دقیق از وضعیت کشاورزی می‌تواند برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تری را برای بهبود این بخش مهم اقتصاد کشور فراهم کند، بر اهمیت مشارکت همه جانبه در اجرای این طرح تأکید کرد.

فرماندار خوی در پایان سخنان خود بر لزوم تعامل سازنده بین مسئولان و مردم و رسانه‌ها تأکید کرد و گفت: با همکاری و همدلی همه می‌توانیم به توسعه و پیشرفت شهرستان خوی کمک کنیم.

امام جمعه خوی: مقاومت اسلامی با ترور تضعیف نمی‌شود

حجت‌الاسلام فاسم‌خانی، امام جمعه شهرستان خوی هم در جلسه این جلسه با تأکید بر استمرار مقاومت اسلامی، اعلام کرد که ترور و شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، نه تنها به تضعیف مقاومت منجر نمی‌شود، بلکه آن را تقویت خواهد کرد.

وی در ادامه نماز جمعه را یکی از شعایر عبادی سیاسی مورد تأکید ائمه اطهار دانسته و حضور در آن را به همراه خانواده موجب افزایش بصیرت و آگاهی مردم و شکست دشمنان در ایجاد تفرقه در بین امت اسلامی دانست.

امام جمعه خوی با مخاطب قرار دادن مسئولان، خدمت به مردم را بهترین و باثواب‌ترین کار بعد از عبادت خدا دانسته و بر ضرورت حل مشکلات مردم توسط مسئولان تأکید کرد.

وی همچنین بر لزوم تکریم ارباب رجوع و رعایت اصول اسلامی در پوشش کارمندان ادارات تأکید کرد.

حجت‌الاسلام فاسم‌خانی در پایان سخنان خود با اشاره به روایات ائمه معصومین، حل مشکل مردم را از انجام عبادات مستحبی واجب‌تر دانسته و بر اهمیت خدمت‌رسانی به مردم توسط مسئولان تأکید کرد.

انتهای خبر/