به گزارش آذرباخیش ،  تیم متین خوی در سومین روز از مرداد ماه امسال به مصاف تیم فرهنگسرای جوان ارومیه رفت و توانست در پایان با نتیجه دو بر یک به حریف خود غلبه کند.

این بازی ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه ظهر امروز در ورزشگاه دو هزارنفری چمران شهرستان خوی برگزار شد، شرایط چمن و امکانات اولیه برای اجرای یک بازی خوب آماده بود و دو تیم برای پیروزی پا به میدان گذاشته بودند.

رئیس هیات فوتبال خوی با اشاره به تلاش بی‌وقفه بازیکن‌های هر دو تیم برای برد در این بازی گفت: در همان نیمه اول و دقایقی اول بازی تیم متین خوی گل اول این بازی را توسط بهزاد تیموری به ثمر رسید و بعد از آن حملات تیم فرهنگسرای ارومیه جواب داد و گل مساوی در نیمه اول به ثمر رسید و دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

فتحی افزود: نیمه دوم نیز نیمه مربیان عنوان می‌شد و بعد از گذشت نیمی از نیمه دوم تیم متین خوی دومین گل و گل پیروزی‌بخش این بازی را توسط محمد مرادی به ثمر رساند و توانست تا پایان این نتیجه را حفظ و پیروز بازی حساس در لیگ برتر استانی شود.

وی خاطرنشان کرد: تیم متین خوی با این برد در هفته سوم لیگ برتر استان با دو باخت و یک پیروزی سه امتیاز در رده هفتم این مسابقات قرار بگیرد و فرهنگسرای جوان ارومیه بدون امتیاز و با سه باخت در قعر جدول باقی ماند.

رئیس هیات فوتبال خوی افزود: در حد توان از این تیم که در مسابقات لیگ برتر استان شرکت کرده است حمایت خواهیم کرد.

فتحی هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج فرهنگ ورزش و سلامت، ایجاد نشاط و شادابی برای جوانان و ارتقاء سطح ورزش در آذربایجان غربی عنوان کرد.

وی گفت: از دیگر اهداف برگزاری این مسابقات را شناسایی و تقویت استعدادهای بالقوه در فوتبال خوی و استان به همراه شکوفایی این استعدادها را عنوان کرد، تیم‌های فوتبال خوی بسیار قوی است و با کمک و مدیریت صحیح می‌تواند بهتر از این هم باشد و بتوانیم در مراحل لیگ‌های بالاتر کشوری حضور بسیار پررنگ و قوی داشته باشیم.

فتحی یادآور شد: مسابقات لیگ برتر استان با حضور ۱۰ تیم در حال برگزاری است.

انتهای پیام/