به گزارش آذرباخیش ، امروزه لزوم پاسخگویی مسئولان و بخصوص نمایندگان مجلس که به عنوان نماینده از طرف مردم استان در مجلس حضور دارند به افکار عمومی بر کسی پوشیده نیست و در این میان رسانه های گروهی در عصر ارتباطات به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مدیران دولتی نقش بسزایی را ایفا می کنند که باید مدیران و مسئولان علاوه بر اهمیت ویژه به مقوله خبر، همکاری و تعامل را با رسانه ها برای انعکاس و حل مشکلات داشته باشند.
مردم برای گرفتن پاسخ از مسئولان نیازمند نماینده است، در دنیای امروز رسانه ها این مسئولیت مهم را به عهده دارند.
با توجه به ضرورت اطلاع رسانی و انعکاس مشکلات مردم و مطالبات آنها، پاسخگویی مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی امری ضروری است تا زمینه های جلب رضایت شهروندان فراهم شود.
مسئولان استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی باید توجه داشته باشند که اطلاع رسانی دقیق و رفع ابهامات برخی مسائل موجب ایجاد اعتماد بین مردم و مسئولان می شود .
مقام معظم رهبری هم بارها در سخنان خود پیرامون ضرورت پاسخگویی مدیران فرموده است:مسئول در جمهوری اسلامی عملکرد خودش را به طور واضح در اختیار مردم قرار بدهد.از نظر من، هیچ کس مصونیت آهنین ندارد. همه در مقابل قانون و مسؤولیتهای خودشان پاسخگو هستند و باید جواب  مردم را بدهند.

اما گاها مشاهده میشود مسئولین شهر از پاسخ به دادن به برخی نشریات و پایگاههای خبری امتنا میکنند اما چیزی که در این میان مهم است این است که  امروزه هیچ خبری را نمی شود پنهان کرد چون مردم بلافاصله در جریان اخبار روز قرار می گیرند در این زمینه مسئولان استان و شهر مان هم باید به افکار عمومی در خصوص ابهامات وارده برخی مسائل پاسخ بدهند.

انتهای پیام/