رده های برتر بسیج و سپاه خوی در مراحل کشوری، استانی و شهرستانی در اولین جشنواره مالک اشتر شهرستان خوی با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا تجلیل شدند.

 

به گزارش آذرباخیش ، معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا در جمع مسئولین شهرستان خوی، فرماندهان و مدیران سپاه و بسیج این شهرستان که در سالن آمفی تئاتر سپاه خوی برگزار شد دفاع مقدس را سند افتخار نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی و عنوان کرد: در طول ۸سال دفاع مقدس ۴۸کشور به صورت مستقیم و دنیا به صورت غیر مستقیم با ایران وارد جنگ شدند اما اتحاد،انسجام و ایمان مردم باعث شد که ذره ای از خاک این کشور پهناور به دست نامحرمان نیفتد.

 

سرهنگ پاسدار وحیدی با مرور به وضعیت امپراطوری کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی گفت: از دوران قاجار به علت بی کفایتی و نادانی پادشاهان ۱میلیون کیلومتر مربع از پیکره ایران اسلامی با کمترین قیمت جدا شد اما به حول و قوه الهی و به برکت اسلام، ولایت، مدیریت و درایت امام(ره) ، رزمندگان اسلامدفاع جانانه در برابر ابرقدرتها از ابتدای انقلاب از خود نشان دادند.

 

وی دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مرور موضوعاتی چون تبیین قدرت نیروهای مسلح عنوان و افزود: اقتدار، ایستادگی و مقاومت ما همان قدرت بازدارندگی است که به برکت نقش رهبری امام(ره) و جانشین برحقش صورت گرفته است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء، خطاب به مسئولین، فرماندهان و مدیران بسیج افزود: باید در برنامه ها و همایش ها راویان ما، اهمیت نقش وحدت و انسجام مردم را تبیین نمایند و تنها به بعدهای احساسی و عواطفی جنگ بسنده نکنند بلکه ابعاد سیاسی اقتصادی فرهنگی ورزم و… را نیز بیان نمایند.

 

این مقام مسئول پس از این مقدمه با اشاره به فلسفه برگزاری جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: مدیران ما باید نامه تاریخی حضرت علی(ع) به مالک اشتر را مرتب مطالعه و تحلیل نمایند و در برنامه ها و ماموریتهای خود پیاده نمایند.

 

سرهنگ پاسدار وحیدی، اشراف فرماندهی را با توجه به فرمایش حضرت آقا که باید فصل الخطاب ما قرار بگیرد را بهترین محل قضاوت در رابطه با ارزیابی عملکرد فرماندهان و مدیران در سپاه عنوان کرد.

 

وی اشراف را آیینه تمام قد ماموریتهای بسیج در رفع ضعف، وعیوب و تقویت حسن عنوان و افزود: اشراف جریان مزاحم نیست  بلکه خردمندانه و هوشمندانه فرماندهان است که ماموریت ها را ارزیابی کنند.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه شهداء، با بیان برکات اشراف من جمله رصد و پالایش مداوم ماموریتها،ایجاد بستر مناسب جهت بروز ابتکار و خلاقیت، اعمال عدالت نسبی در ادامه ماموریتها و… عنوان و گفت: هرکجا شاخصها در حوزه اجرایی از این طریق مورد ارزیابی قرار بگیرد می توان بهترین نتیجه را گرفت.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه خوی نیز در ابتدا ضمن خیرمقدم گویی هدف از برگزار یاولین جشنواره مالک اشتر در این شهرستان را تربیت شایسته سالاری معرفی و از روند انتخاب رده های بسیج و راهیابی به مرحله استانی و کشوری را ارائه نمود.

 

در ادامه رده های  موفق بسیج سپاه خوی در حوزه های فرماندهی، نمایندگی و حفاظت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه شهدا و خوی، تنی دیگر از معاونتهای سپاه  و مسئولین شهرستان خوی تجلیل شدند.

انتهای پیام/