همایش طلایه داران جهاد و شهادت روز  چهارشنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آباد خوی با حضور امام جمعه ، فرمانده سپاه پاسداران و جمعی از مسئولین و پیشکسوتان و بسیجیان برگزار شد.

 

به گزارش آذرباخیش ، حجت الاسلام شکوری امام جمعه شهرستان خوی در همایش طلایه داران جهاد و شهادت که صبح  امروز در مسجد صاحب الزمان(عج) اسلام آباد خوی با تبریک پیروزی سپاهایان اسلام بر کفار گفت : آنچه در این زمان مهم است شناخت دشمن و ابعاد فکری آنهاست که بسیج در آن نقش بسار پر رنگی دارد .

 

امام جمعه خوی پیروزی عراق بر داعش را دستاوردی بزرگ دانست و اظهار داشت: هدف آمریکا از ایجاد گروه‌های تروریستی جلوگیری از پیشرفت کشورهای مهم اسلامی و ایجاد وابستگی به خود بود که با رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی) و با درایت و هوشیاری سردار سلیمانی همه نقشه های شوم استکبار جهانی نقش بر آب شد.

 

 

وی با اشاره با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین گفت : یکی از اهداف بسیج جدیت و تلاش مضاعف در ارتباط با زمان شناسی، دشمـن شنـاسی ،جریـان شنـاسی و بـصیـرت افزایی دانست و افزود: امروز رصد کردن موضوعات مهم و سـرنوشت سازداخـلی،مـنطـقه ای و بـین المـللی کـه از جـمله دغدغه هـای مقام معظم رهبری مـدظـله العالی می باشند .

 

 

امام جمعه شهرستان خوی با اشاره به اساس نامه بسیج، ایفای نقش در مسائل مهم شهری و استانی کـه در ارتباط مستقیم با انقلاب اسلامی و نظام جمـهوری اسـلامی را از مهمترین مولفه های بسیج دانشت .

 

در این همایش  از افراد و چهره های موفق محله در مسجد تجلیل شد .

انتهای پیام/