به گزارش آذرباخیش ، حجت الاسلام شکوری با گرامیداشت حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار داشت: فتنه سال ۸۸ با آن همه آسیب ها و ضررهایی که بر کشور وارد ساخت که سالها اثرات منفی آن باقی خواهد ماند در عین حال چند دستاورد مهم داخلی و خارجی را نیز به همراه داشت.

 

 

امام جمعه خوی افزایش اقتدار و استحکام نظام و انقلاب اسلامی، تقویت باور به وجود جنگ نرم و فتنه های پیچیده استکبار،برگزاری یک رفراندوم ملی در دفاع از نظام و رهبری، تحرک بخشی به بیداری اسلامی و جبهه مقاومت در منطقه،آشکار شدن دشمنی گسترده غرب با نظام جمهوری اسلامی، اذعان غرب به اقتدار بازدارندگی نظام اسلامی را از مهمترین دستاوردهای فتنه۸۸ برای کشور دانست.

 

 

 

حجت الاسلام شکوری در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به ۱۴ دی ماه روز ابلاغ پیام حضرت امام به گورباچف اظهار داشت: بر اساس مصاحبه حضرت آیت ا.. جوادی آملی حامل پیام رهبر کبیر انقلاب واکنش و عکس العمل مهنادار گورباچف به این نامه را داشت.

 

 

 

 

امام جمعه خوی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به دیدار ولی امر مسلمین با مسئولان و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات کشور اشاره کرد و گفت:  مقام معظم رهبری در این دیدار موضوعات مهم داخلی ،منطقه ای و بین المللی را مورد بررسی قرار دادند از قبیل بیان جایگاه و نقش تبلیغات اسلامی ،نقش آفرینی بعضی افراد بی تقوا در داخل کشور به نفع دشمنان و تبیین عملکرد ۴۰ ساله آمریکا علیه انقلاب اسلامی پس از پیروزی را میتوان اشاره کرد.

 

 

 

وی در بخش دیگر از سخنان خود با اشاره به سخنان ولی امر مسلمین در زمینه نقش آفرینی افراد بی تقوا در داخل کشور اظهار داشتند: آن بزرگوار می فرمایند کسانی که دیروز همه امکانات کشور در اختیار آنها بود و کسانی که امروز همه امکانات مدیریتی کشور را در اختیار دارند حق ندارند نقش اپوزیسیون بازی کنند و علیه کشور سخن بگویند.

 

 

رهبر معظم انقلاب با اشاره به فعالیت ها بعضی افراد در فضای مجازی علیه نظام جمهوری اسلامی فرمودند: امروز در فضای مجازی هزاران توپخانه در حال شلیک به سمت ملت ایران است، انتشار آمارهای بی پایه ،ادعاهای دروغ ،تخریب چهره های مورد قبول مردم و انکار موفقیت های انقلاب اسلامی بخش هایی از اقدامات در فضای مجازی است.

 

 

 

همچنین با اشاره به هتاکی های اخیر بعضی از افراد و جریان های سیاسی علیه بعضی از دستگاه ها فرمودند برخی افراد بی تقوا در داخل با متهم کردن افراد و دستگاه ها و تلاش برای صحیح جلوه دادن دروغ های شاخدار بیگانگان همان کار دشمن را انجام می دهند این افراد به جای آنکه سیاست خود را دینی کنند برای رسیدن به اهداف پست و حقیر سیاسی دین خود را با سیاسی کاری همراه کردند اینکه فردی مکرر دستگاه ها یا قوای مختلف را مورد حمله و تهمت قرار دهد هنر نیست زیرا هر کودکی می تواند با یک سنگ شیشه ای را بشکند هنر آن است که انسان خدا را در نظر داشته باشد و منطقی حرف بزند.

 

 

 

انتهای پیام/