محمود شرفی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی در گفت و گو با آذرباخیش گفت : پروژه آموزشگاه ۹ کلاسه شادروان مختارتکاور در زیربنایی به مساحت ۵۸۰ متر مربع و با هزینه بالغ بر ۸۵۰ میلیون تومان به صورت مشارکتی ساخته شده است.

 

 

وی گفت : امسال این چندمین پروژه در آموزش و پرورش شهرستان خوی بود که مورد بهره برداری قرار گرفت که با حمایتهای خیرین محترم در حال رفع کمبودهای فضای آموزشی در سطح خوی و جذب مشارکت بیشتر در این امر هستیم.

 

 

شرفی افزود : شهرستان خوی در مشارکت خیرین برای ساخت مدارس دارای رتبه و جایگاه ویژه ای است که در سال گذشته از محل کمک های خیرین مدرسه ساز ۱۷ کلاس درس در خوی مورد افتتاح قرار گرفته است و با توجه به ظرفیتهای موجود در این امر به نیکوکارانی اشاره کرد که بسیاری از آنان سن و سال بالایی دارند اما در عرصه این اقدام انسان دوستانه و خیرخواهانه هیچ‌گاه احساس پیری نکرده و به تلاش خود ادامه می‌دهند.

 

 

مدیر آموزش و پرورش خوی در مورد کمبود فضای آموزشی بشدت اظهار نارضایتی کرد و گفت : حل این مشکلات نیازمند مدیریت اصولی و اعتبار است که البته مشارکت مردمی نیز در ساخت مدارس یکی از مواردی است که آموزش و پرورش می تواند از آن استفاده بهینه کند.

 

وی آموزش و پرورش را زیر بنای توسعه و رشد فکری کشور دانست و گفت : آینده سازان کشور در آن تربیت می شوند از این رو همواره کمک به این اداره در اولویت باید قرار گیرد.

 

 

انتهای پیام/