به گزارش آذرباخیش ، یکی از کمبودهایی که در این کنگره به چشم میخورد نبود راهنمای مکان اجرای کنگره در سطح شهرستان خصوصا برای گردشگران و شرکت کنندگان در مراسم که آشنایی با شهر ستان خوی ندارند بود و طبیعتا امری لازم و ضروری بشمار میرفت.

همچنین یکی دیگر از این کمبودها معلوم نبودن هویت شرکت کنندگان در همایش بود که حتی خبرنگاران را در انجام مصاحبه خبری با آنها دچار مشکل کرد.

 

همانطور که میدانیم چندین تن از سفرای کشورهای مختلف و مسافران خارجی علاقمند به شعر و عرفان از دیگر کشورها و اقصی نقاط کشور ایران در همایش شرکت کرده بودند.که با یک تدبیر کوچک و معلوم نمودن نام شرکت کنندگان در مکان مخصوص به خود آنها ، میهمانان کنگره را برای همه معرفی کرد.

 

نبود بسته های فرهنگی شامل معرفی اماکن تاریخی شهرستان خوی . نبود سالن اجرای همایش و فضای سبز در اطراف مقبره شمس ، نبود نمایشگاه معرفی آداب و رسوم و صنایع دستی خوی در مکان اجرای کنگره از جمله ی این کمبودها بود که نیازمند تدبیر مسولین به جهت حفظ شان و منزلت شهرستان خوی ، اجرای در خور کنگره بین المللی شمس و استفاده بهینه از این ظرفیت ایجاد شده به جهت پیشرفت شهرستان خوی می باشد. و امیدواریم باز هم در سناریوی تکراری در سالهای آتی شاهد این کمبودها نباشیم.

 

انتهای پیام/