سرهنگ علی حسین‌نژاد رئیس پلیس‌راه خوی در گفتگو با خبرنگار آذرباخیش در تشریح این خبر گفت: در این تصادف که در ۱۵ کیلومتری جاده خوی قره‌تپه رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه سواری پژو با خودروی سواری پراید یک نفر دردم جان باخت و دو نفر نیز به‌شدت مصدوم شدند.

وی افزود: علت این سانحه رانندگی، بی‌احتیاطی از جانب راننده سواری پژو به علت تجاوز به چپ بود.

رئیس پلیس‌راه خوی افزود: اصرار رانندگان به رسیدن به مقصد در یک ساعت و زمان مشخص قبلی بدون درنظرگرفتن شرایط ترافیک سنگین راه‌ها از عوامل زمینه‌ساز این تصادفات است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در شرایطی که راننده فاصله طولی با خودرو جلویی را متناسب با سرعت حرکت رعایت نکند با کاهش سرعت خودرو جلویی وقوع حادثه اجتناب‌ناپذیر است.

حسین‌نژاد با بیان اینکه انجام هر کاری که باعث انحراف ذهنی راننده به هنگام رانندگی شود، ممنوع است، گفت: در حال حاضر دیده می‌شود برخی از رانندگان متأسفانه در حین رانندگی مبادرت به چک‌کردن فضای مجازی و دادن پیامک می‌کنند که این کار خطرات بسیاری را به دنبال دارد.

وی تصریح کرد: توصیه می‌کنیم رانندگان به هنگام رانندگی به‌هیچ‌عنوان مبادرت به چنین اعمالی نکنند و کاملاً ضابطه‌مند و قانونمند رانندگی کنند تا حوادث ترافیکی از آن‌ها دور باشد.

انتهای خبر/